Beretrots
Ongelofelijk trots ben ik op alle medewerkers van Hartpatiënten Nederland. Trots omdat ze geweldige prestaties leveren en op die manier hard aan de weg timmeren. Zo kijk ik ook terug op de achter ons liggende 50-jarige geschiedenis. Het waren bijzondere jaren die wij onlangs beschreven in onze Jubileum-special. Hierop mochten wij vele hartverwarmende reacties ontvangen. Deze memorabele uitgave werd bijzonder gewaardeerd door onze trouwe achterban. Ik dank iedereen voor zijn of haar reactie en felicitaties met ons 50-jarig jubileum.
Iedereen realiseert zich dat de wereld in rap tempo verandert. Daarmee veranderen ook vragen en behoeften die hartpatiënten hebben. Om daarop in te spelen hebben we de huidige verwachtingen in kaart gebracht en een beeld gevormd van hetgeen leeft en waar de behoeften liggen. Op basis hiervan hebben we de nodige verbeteringen doorgevoerd. Het was een hele klus, maar uiteindelijk is het gelukt.
Samenhangend daarmee heeft ook ons lijfblad HartbrugMagazine de nodige veranderingen ondergaan. Persoonlijk geeft het mij een bijzonder blij en positief gevoel. Het blad oogt fris, sprankelt en nodigt uit. Bovendien is het nog informatiever dan dat het al was.
Maar bij een nieuw magazine hoort ook een nieuwe website. Zoals u weet is een website dag en nacht te raadplegen in tegenstelling tot kantoren die doorgaans op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar zijn. Buiten kantoortijd heeft u uiteraard ook vragen waar u antwoorden op zoekt. Veel antwoorden kunt u nu krijgen op onze nieuwe website www.hartpatienten.nl. Daar staat Yara, onze digitale collega, u zeven dagen per week en 24 uur per dag te woord. Yara weet het antwoord op veel vragen, maar aangezien dat Yara nog niet heel lang bij ons werkt, trainen we haar dagelijks. Daarbij kunnen wij uw hulp goed gebruiken, want als Yara het antwoord niet weet, vraagt ze het aan ons. Vervolgens nemen wij tijdens kantoortijden contact op om uw vragen te beantwoorden. Ook Yara betrekken wij hierin en daardoor wordt ze steeds slimmer. Op die manier wordt Yara een echte objectieve en onafhankelijke ‘specialist’ in de complexe wereld van hartpatiënten.
Dit is lang niet alles wat we allemaal gaan doen. Zo organiseren wij tweemaandelijks zogenaamde Webinars over interessante zaken. Denk daarbij aan relevante ontwikkelingen in de medische wereld, maar ook bespreken wij daarin nieuwe inzichten in de gezondheidszorg en hebben wij het over voeding, mindfulness etc. U kunt er veel van opsteken. En we hebben nog meer verrassingen voor u: een jaarlijkse reischeque, een handige hulpwijzer voor doktersbezoek en desgewenst kunt u een telefonisch consult aanvragen met een medisch-, juridisch-, en/of leefstijl- ervaringsdeskundige.
In al deze ontwikkelingen neemt u als trouwe donateur een aparte plek in, we behandelen u als een soort ‘gold-member’: u krijgt alle faciliteiten die onze supporters ontvangen, maar hoeft er niet extra voor te betalen. Dat is een voordeel van maar liefst 65 Euro per jaar!
Ondanks alle veranderingen blijven wij wie we zijn. Uw belangen blijven wij op de manier behartigen zoals wij dat al 50 jaar doen: onafhankelijk, objectief en 100 % voor de patiënt. Daardoor treft u bij ons juist die informatie waar u naar op zoek bent. Zo leest u in deze uitgave bijvoorbeeld interviews met Dick Bijl en Yvo Sijpkens.
Tenslotte ben ik er ook trots op dat wij erin geslaagd zijn om voor 2021 een prachtig reisprogramma aan te bieden. Uiteraard onder voorbehoud in verband met corona.
Ik hoop dat u mijn enthousiasme kunt delen en zie uit naar uw reactie. Die verneem ik graag via de mail: jan@hartpatienten.nl
Ik wens u veel leesplezier.
Jan van Overveld.
Voor meer artikelen klik hier
Geef een reactie