Maak me maar jaloers…
Ik zit in de “etalage” van kantoor met mijn rug naar de zon…
Nu valt het nog mee, maar straks wordt het hier weer stikbenauwd (en nee we hebben hier geen airco of dergelijke 😛 )
Ok, af en toe loop ik wel ff naar buiten. Evan wat frisse lucht en het zonnetje in mijn gezicht.
P.s. nog bedankt voor de melding dit weekend Marjolijn
Tja, helaas zit ik ook op kantoor, maar heb al gemerkt dat het ‘s-avonds ook nog lekker is in onze tuin. Dus geniet er toch wel van.
De mensen worden ook allemaal vrolijk van deze voorjaarszon.
🙂
ik zat ook gewoon op kantoor hoor…hihihi..maar even tussen het thuiskomen en de fysio even lekker in de schaduw gezeten..want ik vond de zon toch al behoorlijk heet aanvoelen..
nog 2 daagjes werken…en dan heerlijke twee weken vrij..ahum…af en toe wel thuis werken indien nodig..bij hectische toestanden..maar dat kan ook op de laptop in de tuin…hihihi
Dan maar duimen dat de zon blijft.want het zou zonde zijn om twee weken binnen te kijken hoe de regen naar beneden komt.Ik zal duimen voor je hahaha :silly:
Ik werk maar 4uur per dag,maar wel in een winkel zonder airco!Ik vind het toch wel heerlijk om ff in de zon te zitten ,het ruikt zo lekker buiten ,en vanavond samen met m,n man een stukje gefiets naar m,n dochter.Als het koud is heb ik toch meer last.Maar wat en ik blij dat ik er nog ben!!!!dat kan je wel geloven!lieve lente groetjes van mij!
Ik zit nu, drie weken na mijn infarct, verplicht thuis en ik ben normaliter geen echte zon aanbidder maar nu zit ik toch wel vaak in mijn tuin in de zon.
Dus ik vindt het nu geen straf. 😆
ik hoef het echt niet te proberen met temperaturen boven de 22 graden buiten te komen en al helemaal niet in de zon te zitten.
Heb het een paar keer geprobeerd, maar ben er doodziek uitgekomen.
Zit de laatste week veel met de airco aan, omdat het in huis boven de 25 graden komt, tja, die goed geisoleerde huizen, raken het ook niet kwijt.
Ben blij, dat jullie wel kunnen genieten. Ik hou het bij naar buiten kijken.