Hallo allemaal..Zijn er mensen die ook in 3 ploegen werken en ook medicijnen gebruiken..
Ik heb altijd dagdienst gedraaid en mijn medicijnen er op afgesteld, ik gebruik metoprolol 50mg….’S morgens om 06:00 uur neem ik een 50mg tablet en ’s avonds om 18;00 uur neem ik een halve tablet 25mg.. werkt goed maar ga binnenkort ploegendiensten draaien omdat de baas dit wil, kan dit kwaad als ik ga omschakelen met medicijnen qua tijd….Voor de dag begint gebruik ik het medicijn 1 tablet..,,Aan het einde van de dag een halve tablet…Nu begin ik met de nacht dienst van 23;00 uur tot 06:00 uur kan ik dan al om 18;00 uur een hele tablet nemen i.p.v. een halve en dan ’s morgens een halve een week lang,,,en dan ga ik van de nacht naar de vroege dienst die loopt van 06;00 uur tot 14:00 uur hier kan ik dus wel de dagdienst medicijn tijd gebruiken….,,,, dan ga ik naar de late dienst van 14:00 uur tot 22:00 uur, verstandig om dan om 06;00 uur ’s morgens een hele tablet en om 18;00 uur een halve tablet….
Al met Al komt het er op neer of het verstandig is om te switchen met medicijnen qua tijd….
Als iemand het snapt wat hier staat en begrijp wat ik bedoel, dan zijn alle reacties welkom…
Bedankt alvast voor het reageren..
Groetjes Rémôn Bosveld..