default-header

werken en dagelijkse gang van zaken na een by pass operatie

Home Forums Ik kom graag in contact met… werken en dagelijkse gang van zaken na een by pass operatie

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #138190 Reageer
    Ton
    Deelnemer

    Goedemiddag,

    Ik zou graag in contact komen met lotgenoten. De reden daarvan is dat ik graag zou weten of zij hetzelfde ervaren als ik nu doe.
    Eind 2022 heb ik een hartaanval gehad. In november van dat jaar heb ik een 4-voudige by pass ondergaan. Enige complicatie tijdens de operatie was een tia. Hier ben ik goed uitgekomen en de operatie en herstel daarna eveneens prima. ( pompfunctie hart had wel 20% ingeboet gaf de cardioloog aan).
    In oktober 2023 ben ik weer volledig gaan werken(38 uur per week).
    Ik merk nu aan mezelf dat werken en de dag doorkomen me steeds zwaarder valt. Einde van de middag/avond erg vermoeid. Ook regelmatig na een nacht slapen wordt ik s-morgens niet echt uitgerust wakker.
    Mijn zin in het leven voel ik achteruit gaan. Ik heb het idee dat mijn energieniveau minder wordt.

    Waar ik benieuwd naar ben is dat lotgenoten die hetzelfde zijn overkomen dit ook zo ervaren?
    Zo ja hoe ben jij daar mee omgegaan? Hoe heb je de levensvreugde weer kunnen bereiken door goed de dagen door te komen?
    De cardioloog gaf aan na de operatie dat ik weer hetzelfde zou kunnen als voor de operatie. Alleen ervaar ik dat fysiek absoluut niet zo.
    Hoe staan jullie hierin? Hebben jullie hetzelfde leven weer op kunnen pakken zoals voor de operatie?

    Bedankt voor jullie hulp en mogelijke reacties.

    Met vriendelijke groeten,
    Anton

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: werken en dagelijkse gang van zaken na een by pass operatie
Je informatie: