Hoi Geertje, en ook andere hartgenoten
Heeeeel hartelijk dank voor je lieve mail, en dan te bedenken dat ik nu echt nog wel meer kan als dat voor jou mogelijk is, ik kan gelukkig nog stukjes buiten lopen en er zijn voor mijn vrouw en kids. Ook Marjo en ik hebben besloten om zo positief mogelijk verder te gaan en steeds kleine stukjes vooruit te kijken. Ons doel is nu om er volgend jaar 7 mei bij te zijn als onze oudste zoon gaat trouwen.
Indeed, het lukt ook mij niet om steeds positief te zijn maar ik probeer me aan het positieve vast te houden. Het enigste wat mij steeds angstig maakt is de iedere dag terugkerende pijn die dan na 2 tot 3x sprayen (nitroglycerinespray’) weer afzakt. Ik weet hier niet zo goed mee om te gaan. wanneer moet ik nu de dokter weer bellen en wannneer niet. Maar ja , op een gegeven moment zal ook dit wel wennen hoop ik en krijg ik door hoe te reageren . Ook heeft het mij erg blij gemaakt dat de uitslag van het onderzoek bij onze beide zoons van 25 en 28 jaar volledig goed was tot nu toe. Ook zij hebben gelukkig een gezonde levensstijl zodat ws komende AP klachten nog heeeeel lang weg zullen blijven.
Zo,… ik hou er even weer mee op moet weer ff gaan liggen en sprayen
’10 minuten later : ik ben er weer het is weer afgezakt!!! maar 2x gesprayd pffff
Ik blijf trouwens hopen dat de artsen toch wat kunnen vinden wat de verkalking af kan remmen.
PS heb jij er wel eens van gehoord dat verkalking naast in de coronairvaten ook kan optreden in de bloedvoorziening naar ruggemerg? Ze denken dat dit bij mij het geval is wat zou verklaren dat ik sinds febr volledig incontinent ben en gevoels stoornissen in mijn benen heb. Hier gaan ze nu verder naar zoeken .
Nogmaals jij en je man heel veel liefs toegewenst en een hoop positivisme . ik denk dat we elkaar nog wel spreken op het forum
Eric