default-header

vakantie vraag

Home Forums Algemeen vakantie vraag

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #79714 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo allemaal

    dit is een tijd geleden dat ik op het forum ben geweest. mijn zoontje is nu inmiddels 17 maanden. Tot nu toe heeft hij 2 keer een wpw aanval gehad. en een paar keer dat we het niet zeker wisten. gelukkig is onze zoon een super lief ventje en we zijn we niet meer zo bewust met zijn hartproblemen bezig als vroeger. Hij krijgt nog wel 3 keer per dag medcijnen en dat is soms nog wel eens vervelend. Maar wij willen in april 2012 op verre reis naar maleisie gaan. Nu ben ik zo beniewd of er mensen zijn met kinderen of zelf het wpw syndroom hebben en ervaring kunnen uitwisselen. op dit moment heb ik aardig wat angst als het gaat om zijn medicijnen mee nemen door de douane. Ook ben ik bang voor de vaccinaties die hij moet krijgen. Kan dat zijn hartmedicijnen verminderen? En zijn er mensen die ervaringen hebben of je met het wpw syndroom meer last in een vliegtuig hebt. We gaan naar maleisie, dus dat is een aardige lange vlucht.
    Heb ook al contact gehad met de apotheek. die gaat onderzoeken wat wel en niet met zijn medicijnen kunnen en waar ik rekening mee moet houden.
    maar als er eventuele tips zijn graag. hoop dat er mensen zijn die dit herkennen.
    Onze zoon is als we op reis gaan bijna 2.

    groeten roxanne h

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: vakantie vraag
Je informatie: