hallo iedereen, een aantal jaren geleden heb ik hier ook geschreven omdat mijn vader toen een hartinfarct plus operatie had gehad. gelukkig gaat het met hem goed.
maar de laatste maanden heb ik zelf allerlei vage klachten. en omdat hartstilstanden en infarcten bij mij in de familie zitten, maak ik me er druk om.
ik heb last van pijn/krampen op de borst zo nu en dan. pijn in mijn linker arm, soms links van mijn hart en onder mijn oksel. geen benauwdheden, gevoel van band of olifant op of om borst, geen vermoeidheid enzovoorts. ik ben door de ha wel door verwezen naar de pijn op de borst poli. daar heb ik een ecg gehad, bloed onderzoek, gesprek en klein onderzoek met cardioloog en een fietstest. deze waren in principe allemaal goed. maar de vage klachten blijven en ik vind het onprettig. een aantal maanden geleden, toen ik dat onderzoek had, had ik ook erge last van pijn in/boven mijn maag. maar dat heb ik al een poos niet meer gelukkig. soms ook pijn in mijn rug, in het midden, niet tussen de schouderbladen. maar dat kan ook van een verkeerde houding achter de pc komen. herkent iemand deze klachten en wat raden jullie mij aan? ik wil wel weer terug naar de ha in elk geval.