default-header

Toenemende pijn na catheterisatie via de rechter arm.

Home Forums Dotteren Toenemende pijn na catheterisatie via de rechter arm.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Mirna
    Gast

Ik heb inmiddels een week geleden een hartkatherisatie gehad. Ik kreeg kramp in mijn ader tijdens het onderzoek. Wat heel pijnlijk was! En ik heb nu ook veel (zenuw)pijn in mijn onderarm, rondom elleboog en bovenarm bij draai bewegingen. Ook werd mijn pols na 5 dagen alsnog blauw. Ook tintelt mijn onderarm, pols en vingers, vooral mijn duim. Raar dat je hierover nauwelijks wat over leest op internet.

#139004 Reageer
    Van Cleempoel Bettina
    Gast

Ik heb ook stents laten plaatsen . Vorig donderdag op 12 december .
    Er werd eerst ook via mijn rechter arm geprobeerd . Maar ik kreeg zo een hevige pijn eerst in mijn hand dan in onder arm ,zo naar oksel . Het was alsof mijn hand en arm ging ontploffen.
    Dan zijn ze gestop en langs lies gegaan .
    Tijdens ingreep kreeg ik buikpijn . Ik had het gevoel dat waterblaas vol zat .
    Wat dan ook zo bleek te zijn.
    Maar kon mijn water niet aflaten .
    Na ingreep op kamer .Misselijk hartslag daalde naar 45 , En spuwen .
    Even grote paniek in de kamer . Meteen cadeter aangelegd om water af te laten .
    Dan begon alles terug normaal te worden .
    Nachtje moeten blijven .
    Nu ben ik thuis van vrijdag avond .
    Maar de pijn in mijn arm word ook erger . Constante kramp alsof mijn arm gekneld zit . Een zeurende pijn aan mijn aders . Hand en arm tot in de oksel.
    Ben ook op deze site terecht gekomen om te kijken of dit normaal is en of er nog andere mensen waren met het zelfde probleem.
    Maar blijkbaar ben ik niet alleen .
    Ik kan de pijn beetje onderdrukken met diclofenac . Maar kan niet de bedoeling zijn om dit te blijven nemen.
    Iemand al raad wat ik nog kan doen ?
    Of al iemand dat al meer weet over dit probleem . Met dank Bettina

#139355 Reageer
    Kri
    Gast

Opgelucht om te lezen dat er nog mensen zijn die behoorlijk lange tijd na de katherisatie via de pols pijn hebben in de rechterarm.

#139607 Reageer
    Gaby
    Gast

Er wordt gewacht op goedkeuring van de beheerder om deze reactie te tonen!

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
Reageer op: Toenemende pijn na catheterisatie via de rechter arm.
Je informatie: