hoi marij,
ik heb 17 jr. geleden een zware hartinfract gehad waarbij ik binnen 1 week onder het mes moest en 6 omleidingen kreeg. daarna weer een aantal infarcten. inmiddels zijn er 10 stents geplaatst. Ik heb mij als 1 van de eersten in leiden aangemeld voor de stamcelbehandeling en behoorde tot de eerste groep die werd geholpen. mijn linker hartkamer die slechts voor 25% werkte, werkte slechts 6 weken na de stamceltransplantatie weer voor 98% en kon ik alles weer doen. helaas kreeg ik ong. een half jaar later tot 2 x toe weer een hartinfarct waarbij alles teniet was gedaan en ik weer terug bij af was. ik heb vorig jaar voor de tweede keer een stamceltransplantatie gehad en die is helaas mislukt. a.s. mei beginnen de onderzoeken weer in leiden (waar je bijna binneste buiten wordt gekeerd) en krijg ik (volgens mij als eerste in nederland) voor de derde keer een transplantatie. hopen dat de arts het nu wel goed doet, omdat het vorige keer voor hem de eerste keer was of zo. hoewel het aanprikken via je bekken voor het beenmerg (waar men de stamcellen uithaalt) zeeeeeeeeeer pijnlijk is kijk ik er toch weer naar uit en hoop ik dat het dit keer weer zo gaat als de eerste keer. mocht je naar leiden willen bellen voor een afspraak of informatie, vraag dan naar de assistente van dokter Atsma die het project leidt. wil je meer van of via mij weten, laat het dan horen. erg veel succes gewenst, glenn.