default-header

sporten

Home Forums De jongere hartpatiënt sporten

• Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door peter62.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    bert
    Sleutelbeheerder

Hallo ik ben Peter en ik ben benieuwd of er mensen zijn die zich beter voelen door het sporten of nog regelmatig moe zijn na het sporten

#92037 Reageer
    sako1974
    Gast

Hoi Peter,

Ik kan uit je berichten niet opmaken welke klachten je hebt m.b.t. hart, maar ik herken wel het erg moe zijn na het sporten. Ik heb van alles geprobeerd (BBB, joggen, zwemmen, fitness), maar kwam altijd ziek van de moeheid weer thuis.

De laatste maanden ben ik meer gaan wandelen. Van een heel klein stukje ging het langzaam aan beter en nu kan ik een paar kilometer aaneen lopen (in het begin niet denkbaar). Wel ligt het eraan of de pijn op de borst klachten aanwezig zijn of niet. Op dagen dat ik last heb hiervan, loop ik veel minder ver.

Ik hoop dat je iets kunt vinden qua beweging waar je je goed bij voelt en wat je leuk vindt!

Groetjes,

Saskia

#92041 Reageer
    peter62
    Gast

Dag Saskia ,ik heb cardiomiopathie( hartfalen) ik ben 2x bewusteloos geraakt. Het sporten en conditie gaat niet zoals ik wil totaal geen lijn in de opbouw af en toe slaat mijn lichaam op hol maag /darmen /hartslag , ernstig vermoeid geen dag het zelfde en af en toe weer weg raken.
    gr peter

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: sporten
Je informatie: