default-header

Slapen !!

Home Forums Algemeen Slapen !!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    bert
    Sleutelbeheerder

Ik heb een vraag.

Twee weken geleden ben ik geopereerd, 3 omleidingen en hartklep, op zich gaat herstel langzaam maar gestaag.
    Alleen het slapen lukt niet, liggen op de rug is erg ongemakkelijk, ik kan geen houding vinden waarin ik ontspannen kan slapen met als gevolg dat ik heel onrustig steeds kleine poosjes slaap.
    Heeft iemand hier ervaring mee……..??

#87301 Reageer
    irm20
    Deelnemer

ik laat je weten,na als we terug zijn,
    uit het ziekenhuis ,van de cardioloog,wij vragen een Dobler onderzoek aan.1 juli.2011.

mijn man heeft na het dotteren van j.l. 23 Juni,er geen baad bij ge had.

hij had 2 vernauwingen een van 60%,en 1 van 90% die verslechterd was naar 95%

die van 60% konden ze niets aan doen,was te riskant,die van 95% is verbeterd naar 50%

het was een teleurstelling. Hij is nog meer moe als voorheen.

hij zegt het kon wel eens allemaal wel weer dicht zitten.

Meestal word er gezegd dat je het de tijd en de rust moet geven.

ik wens je alvast sterkte en beterschap.

liefs irm20.

#87303 Reageer
    Anoniem
    Inactief

P.Jo…2 weken na je operatie stel je nog niets voor…doe rustig aan…je hele lijf..vooral je borstkast gedeelte heeft sowieso minimaal 6 weken nodig om te herstellen..pas dan zal het liggen weer goed gaan…daarvoor zal je wat verbetering merken…maar zie het als dat je een paar gekneusde ribben heb…zo’n iemand ligt ook niet riant in bed te slapen…

#87334 Reageer
    Tolletje
    Deelnemer

Hallo
    Ik slaap al die jaren al met een groot badlaken opgerold voor me, zodat ik geen drukkend gevoel krijg en mijn arm er op kan laten rusten.
    Wat ook prettig is, is een kussen in je rug, kan je toch enigzins achterover liggen en toch een beetje op je zij.
    Sterkte

#87336 Reageer
    irm20
    Deelnemer

hallo,

dank je wel van je informatie,

dat is wel weer iets anders,en een voudig.

bedankt.

liefs irmgard.

#87337 Reageer
    Anoniem
    Inactief

Ik heb dit probleem dan wel niet maar vanwege andere redenen gebruik ik graag een dik kussen waar ik deels tegenaan lig.
    Ik hoop dat je inmiddels wat beter je draai hebt gevonden.

Groetjes,

Suzan

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: Slapen !!
Je informatie: