wie kan mij vertellen of ziekenhuis amstelland te amstelveen ook reveals hebben en ook plaatsen?
En mijn tweede vraag luidt wordt dit door de ziektekostenverzekering te weten zorg en zekerheid ook vergoed of moet je dit eerst aanvragen bij de verzekeraar?
Hoop dat iemand mij uitsluitsel kan geven.
Met vriendelijke groet Wil
Hallo Wil, mijn man is patient in het Rijnland ziekenhuis in Leiderdorp,en heeft vaak ritmestoornissen,als dat nog meer gebeurt gaan ze over tot het plaatsen van een reveals,wij zijn ook bij Zorg en Zekerheid verzekerd,dus het gaat bij jou ook denk ik.
groeten,Nel
bedankt voor Uw reaktie dus ziekenfonds betaalt het dat is mooi.Maar mijn inziens plaats ziekenhuis amstelland te amstelveen ze niet alleen de academische te weten VU en AMC ziekenhuis.
Maar misschien kan mijn cardioloog me doorsturen voor plaatsing.
Heb regelmatig dat ik hartkloppingen krijg en dan zomaar flauwval heb reeds met een holterkastje gelopen maar dat kwam alleen maar uit dat ik regelmatigekloppen ofwel last had van PAC”S.
Nu kunnen ze nog een eventrecorder doen maar dan zit je met die draden steeds te knoeien zag het bij t holterkastje ook ze vallen eraf als ik het warm krijg transpireer namelijk veel en zodoende gingen mijn gedachten uit een een reveal omdat ik niet kan inschatten wanneer er symptonene voordoen.
Hallo
Ik denk dat een reveal ook wel geplaatst in andere ziekenhuizen dan academische ziekenhuizen. Ik heb jaren geleden ook een reveal geplaatst gekregen in een kleiner ziekenhuis
Maar mocht uw cardioloog daar niets voor voelen, kunt u altijd een second-opinion aanvragen. Zowel secondopinion als reveal worden beide vergoed, door alle zorgverzekeraars.
Op de website van uw zorgverzekeraar, zijn wel adressen van ziekenhuizen in de buurt te vinden, waar de zorgverzekeraar een contract mee heeft
Vervelend probleem! succes ermee