default-header

REVEAL GEPLAATST MAAR WONDJE WIL NIET DICHT!!!!!!

Home Forums Ritmestoornissen REVEAL GEPLAATST MAAR WONDJE WIL NIET DICHT!!!!!!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    bert
    Sleutelbeheerder

Haalo

Bij mij is 5 augustus een reveal geplaatst en nu wil het dat het wondtje aan de bovenkant niet dicht gaat :huh:
    Mijn inziens is het gewoon open gesprongen of hebben ze het niet goed gedicht//
    Ben het nu steeds maar met water aan het spoelen en neem aan dat er vanzelf een korstje opkomt 🙂
    Heeft dit gevolgen voor de reveal moet ie er dan weer uitgehaald worden?
    De plek waar de reveal is geplaats is wat rood en ietwat pijnlijk maar heb geen koorts.
    Doe er geen pleister meer op zodat er lucht bij kan.
    Wie herkent dit kleine ongemakje en kan mij wat raad geven aub

#87529 Reageer
    Coow89
    Deelnemer

Hallo Wil,

Bij mij is dinsdag de reveal geplaatst (niet helemaal goed gedaan maar da zal ik straks in mijn ‘eigen’ topic toelichten). En mij werd als tip gegegeven het wondje zo lang mogelijk droog te houden. Dan geneest het blijkerbaar mooier en sneller. Pacemakertechnicus gaf aan dat douchen gewoon mag maar dan het wondje wat afplakken en in ieder geval de eerste weken niet laten weken (dus niet uitgebreid in bad/zwemmen). Misschien helpt het jou ook als het wondje een tijdje droog blijft? Als het steeds nat wordt kan er denk ik ook moeilijker een korstje opkomen. Succes ermee! Hoop dat het snel geneest. En anders toch even een afspraak maken bij de huisarts. Kan die het even evalueren.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: REVEAL GEPLAATST MAAR WONDJE WIL NIET DICHT!!!!!!
Je informatie: