Graag hoor ik van u of er ervaringen zijn van mensen die na het dotteren problemen hadden.
het gaat om het volgende:
Dinsdag 4 april j.l. ben ik gedotterd en zijn er 2 stents geplaatst. De eerste dagen voelde ik me redelijk goed, maar vanaf zaterdag veranderde dat.
Bij lichte inspanning kreeg ik een drukkend gevoel op de borst, werd kortademig ging zweten (mensen zeiden dat ik er grauw/bleek uitzag) Maandag ben ik een stukje gaan wandelen en voelde me wederom niet lekker worden, en ben naar het gezondheidscentrum gegaan.
Hier is een hartfilmpje gemaakt waar niet veel bijzonders op te zien was.
omdat ze het toch niet vertrouwden ben ik naar het ziekenhuis gebracht. Hier zijn de nodige onderzoeken geweest en ben ik op de hartbewaking terecht gekomen. De onderzoeken en labuitslagen waren niet verontrustend, maar afgaande op mijn verhaal werd toch besloten om de volgende dag een katheterisatie uit te voeren. De volgende dag hebben de behandelend cardioloog en degene die de dotterbehandeling heeft uitgevoerd contact gehad en besloten niet te katheteriseren omdat er tijdens het dotteren van een hoofdvat een kleine aftakking door de stent gedeeltelijk afgesloten is.
Dit zou de oorzaak van mijn klachten zijn.
Met medicijnen zou dit te behandelen zijn.
Excuus voor het lange verhaal, maar graag zou ik willen weten of iemand hier vaker over gehoord heeft