🙁 Ik ben 6-11 j.l. geopereerd aan mijn hart. Borstbeen is open gezaagd, en er is een nieuwe klep geplaatst. Ook een pericard Cyste verwijderd en ze hebben mijn aorta kleiner gemaakt.
Alles is prima gegaan. Nu heb ik uiteraard heel veel pijn op mijn borst, niet aan de wond, want dit geneest echt heel goed en snel. maar ik heb maar zo”n enorme pijn in mijn rechter borst. Ik weet niet wat ik voel, omdat ik nog nooit zo”n operatie heb gehad. Ik vind het wel meer steken met de dag, en het is steeds pijnlijker. Voelt echt niet goed. Het voelt wat je voelt als je moet hoesten of niesen, maar dan zonder, Zomaar dus. Ik maak me daar eigenlijk steeds meer zorgen over. Ik heb geen koorts. Geen hartkloppingen verder niets. Ik hoop dat iemand mij kan helpen en die het herkent. Ik moet de 14e januari pas terug voor een scan en echo ter controle maar dat duurt me zo lang. Ik moet zeggen dat ik wel onzeker ben geworden doordat dit hartfalen per toeval is ontdekt, en serieus slecht was, dus nu maak ik me zorgen dat ik weer zo gemakkelijk over deze pijnklachten heen ga, en het mis gaat. Brrrr. Thanx alvast voor de antwoorden!