Mijn naam is Maurice van der Zedde en ik studeer Communication and Multimedia Design aan de HvA. Momenteel zit ik in het vierde leerjaar en ben begonnen aan mijn afstudeerproject. Het eerste onderdeel van dit project is het formuleren van een probleemstelling en deze verwerken in een projectvoorstel. Ik heb mijzelf de volgende vraag gesteld.
Is er een manier waarop Communication and Multimedia Design kan bijdragen in de omgang of ondersteuning van naasten van mensen met hartproblemen bij een acuut hartstilstand?
Voor mijn afstudeerproject ben ik opzoek naar personen en familieleden die te maken hebben gehad met een hartstilstand terwijl ze thuis waren of met personen die nog te maken kunnen krijgen met een hartstilstand in de thuissituatie.
Ik zou deze mensen graag willen betrekken bij mijn afstudeerproject. Ik wil ze interviewen en ze zouden me kunnen helpen met het testen van het product wat later tijdens het project nodig zal zijn.
Ben je geïnteresseerd? Stuur mij dan een bericht via dit forum of naar mijn e- mail info@mauricevanderzedde.nl
Met vriendelijke groet,
Maurice van der Zedde