default-header

Paroxysmaal boezemfibrilleren

Home Forums Ritmestoornissen Paroxysmaal boezemfibrilleren

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Ruud
    Gast

Hallo,

Iknheb een vraagje, ik heb afgelopen donderdag na een sporttest last gehad van boezemfibrilleren, de dag erna (vrijdag) is dit bij de huisarts vastgestelt en moest ik direct naar het ziekenhuis voor verdere behandeling. Aangekomen in het zieke huis (ongeveer 24 na de start van het probleem) is het vanzelf weer in goed ritme gekomen en werd dus niet verder behandelt (alleen afwachting van een Echo).

Nu 1 dag later ben ik, ondanks een goede nachtrust, zeer moe.

Oja, ik ben een man van 39n werkende in de sportsector, geen topconditie, maar wel altijd bezig.

#131778 Reageer
    Har
    Gast

Hoi Ruud,

Ik mis je vraag hierin, misschien kun je die nog specifiek toevoegen. Wat je beschrijft herken ik wel. Zelf merkte ik dat ik licht in mijn hoofd werd, het gevoel had dat ik tegen de vlakte zou gaan en een enorm fladderend gevoel in mijn borst. Na controle bij de huisarts en een hartfilmpje ben ik doorverwezen naar de cardioloog, maar eerst kreeg ik van de huisarts nog bètablokkers mee naar huis. Tijdens mijn afspraak met de cardioloog is gebleken dat ik ritmestoornissen had waarna ik andere medicatie kreeg. Deze heb ik ruim 12 jaar gehad. Na 12 kreeg kreeg ik een ablatie via mijn lies en sindsdien ben ik medicijnvrij, althans tot 2 weken geleden. Nu weer aan de bètablokkers en mogelijk het hele verhaaltje weer van begin af aan.

#131900 Reageer
    Ruud
    Gast

Oh verrek je hebt gelijk, de vraag moest zijn:

Is de aanhoudende vermoeidheid normaal en hoelang is “normaal” hierin?

Inmiddels ben ik niet meer zo snel moe gelukkig, maar dik een week echt moe van elke werkdag

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Paroxysmaal boezemfibrilleren
Je informatie: