default-header

Ook maar even voorstellen

Home Forums Algemeen Ook maar even voorstellen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #79816 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo,
    Ik wil me ook even voorstellen, ik ben Nelly 58 jaar en 3 jaar geleden heb ik een Bentall operatie gehad. Ik heb jaren vage klachten gehad waar niemand iets mee kon en heb heel wat afgetobd, uiteindelijk kreeg ik pijn op m’n borst en toen werd er eindelijk actie ondernomen !
    Jammer genoeg heb ik pas sinds kort van deze site gehoord,en tot nu toe heb ik al heel veel herkend wat ik wel eerder had willen weten !
    Ik heb nog steeds veel borstpijn, eerst dacht ik dat het weer pijn op de borst was. maar uiteindelijk blijkt dat gelukkig niet zo te zijn maar is het dus “gewoon” het borstbeen wat erg pijnlijk blijft bij mij. Doordat ik een slechte rug heb, slijtage en een verschoven SI gewricht, kon ik toen met de revalidatie niet meedoen en ben moeten stoppen, nu na 3 jaar is dat niet veel verbeterd en kan ik nog steeds niet veel, jammer genoeg want ik wil zo graag !!
    Ik heb een lange tijd als ik s’morgens wakker werd erge hartkloppingen gehad en was daar steeds erg beroerd van. Bij de controle laatst tegen de cardioloog verteld en nu neem ik de Metroprolol 2 x per dag een halve 200 mg. in, i.p.v. alleen s’ morgens en gelukkig is dat probleem opgelost. Ik heb ook nog steeds een heel slecht geheugen wat dus ook aan de narcose schijnt te liggen, maar ja de leeftijd zal misscien ook een beetje meespelen, hihi.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Ook maar even voorstellen
Je informatie: