default-header

Ontstoken hartzakje en klep

Home Forums Algemeen Ontstoken hartzakje en klep

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #79891 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Eerst even voorstelen

    Mijn naam is liesbeth 63 jaar en mijn man Frans 68 jaar.Frans ligt sinds april 2012 in het ziekenhuis te maastricht ,Op genomen met een bacteriele hersenvliesontsteking .Het was echt kantje boord .Ook heeft hij bloedingen in de ontasting gehad Na onderzoek bleken poliepen op zijn dunne en dikke damr te zitten ,die hebben ze ook weg moeten halen en hebben ze op kweek gezet ,Gelukkig waren die goedaardig.Na verschillende onderzoeke necho;s van het hart kwame ze er al snel achter dat de bacterie ook op zijn hartklep zat en daar een gaatje in gevreten heeft.Hij heeft 10 weken aan de anti biotica gelegen ,En is op vrijdag 29 Juni 2012 geopereerd ,De hartklep was niet meer te repareren .Nu hebben ze hem een bio hartklep geplaats,Had gedacht nu te kunnen aftellen zodat hij na al die weken eindelijk naar huis kon na een week,Maar het gaat nog een lange geschiedenis worden met Frans. Tijdens de operatie zagen ze dat zijn hartklep en hartzakje erg ontstoken waren.Dat hebben ze dus eerst helemaal schoon moeten maken voor ze de nieuwe hartklep konden plaatsen .Dit heb ik gisteren te horen gekregen .Nu ligt hij dus weer aan de anti biotica ( peneciline )Op zich is hij nu stabiel en hopen dan ook dat het alleen nog maar berg opwaarts met hem zal gaan en er niks geks meer gaat gebeuren .Nu is mijn vraag Zijn er mensen die dit ook eerder hebben meegemaakt ??? En hoe hebben zei het ervaren.? En hoe lang dagen weken kan het nog duren voor hij ontslagen wordt /Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaa en de reacties

    Ps Misschien ook een suggestie . Ik hou ook al vanaf dag een tot nu toe een dagboek voor Frans bij want zelf weet hij niet veel meer van zijn ziektes Zo kunnen we wel altijd terug lezen wat er op die of die dag gebeurd is

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Ontstoken hartzakje en klep
Je informatie: