default-header

onderzoek

Home Forums Algemeen onderzoek

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #79772 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hey hey!

    Ik ben bezig met een onderzoekje over kinderen met een chronische aandoening, ziekte of afwijking. Zou jij mij kunnen helpen door een korte vragenlijst in te vullen?

    Ik heb zelf een chronische aandoening. Ik weet daarom dat het niet altijd even makkelijk is om dat aan andere uit te leggen. Het liefst hield ik het zo stil mogelijk, ik wilde zo normaal zijn en doen alsof er niets aan de hand was. Helaas was dat natuurlijk niet altijd mogelijk. De kinderen op school begrepen niet zo goed wat ik voor een problemen had, dat ik naar doktoren moest en naar therapie. Zij zagen alleen dat ik veel schooldagen miste en dachten dat ik de mazzelaar was. En juist omdat ze niet goed begrepen wat er aan de hand was, net zo als dat ook mijn school juf niet goed begreep wat er aan de hand was werd ik sneller gepest.

    Ik wil graag in dit onderzoek kijken hoeveel kinderen met een ziekte/aandoening of afwijking gepest worden. Als we hier meer over weten kunnen we betere voorlichting gaan geven aan de juffen en meesters en kunnen we het ook begrijpbaarder maken voor klasgenoten.

    Wanneer je niet meer op school zit kan de vragenlijst nog steeds worden ingevuld. De vragen over pesten zullen dan wel ingevuld moeten worden over de periode die je wel op school hebt gezeten.

    De vragenlijst duurt niet langer dan 5 minuten om in te vullen en is volledig ANONIEM.

    De vragenlijst kun je invullen door deze link te openen

    http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=97514

    Je zou mij enorm kunnen helpen door de vragenlijst in te vullen!

    Groetjes,
    Madelon

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: onderzoek
Je informatie: