goedeavond
hierbij wil ik mij dan ook even voorstellen
mijn naam is marco en ik woon in velp een klein stadje vlakbij arnhem.
ik ben getrouwd en heb twee dochters van 6 en 2 jaar.
helaas ben ik in 2006 getrofen door een C.V.A. en heb heel hard moeten werken om er weer boven op te komen wat mij aardig is gelukt mede dank zij de enorme steun van mijn vrouw en familie.
naar veder onderzoek bleek ik een gaatje in mijn hart te hebben (P.FO.)
en dat gaatje hebben ze in 2008 maar net kunnen sluiten met een amplatser een soort van paraplutje wat zich open klapt en zo het gaatje moet dichten.Voelde mij daarna weer erg goed was niet meer zo moe en kon bijna alles weer.
tot voor kort had bijna driekwart jaar last van mijn been en uit onderzoek bleek ik een bekkenslagader vernauwing te hebben van meer als 70 procent dit hebben ze op 15 september 2010 met een stend open gemaakt dotteren kon niet meer.en kan nu weer langer afstanden lopen.
nu ben ik afgelopen week naar een internist geweest en heb een algehelen onderzoek gehad en daar uit bleek dat ze een ruisje hoorden bij mijn hart nu heb ik een ecg filmpje laten maken en daar waren wat afwijkingen op te zien zit nu te wachten op een oproep van de een cardioloog maar volgens de internist kan het een aantal oorzaken hebben maar daar laat hij zich niet over uit er kan een lekkage zitten daar waar de amplatser zit of het kan wat anders zijn heb nu ook medicatie er bij gekregen dus even afwachten waneer ik bij een cardioloog kan komen.
maar heeft iemand ervaring met een ruisje en wat is daar toen uit gekomen
ben er best wel nerveus onder niet weten wat het is maak mij best wel onzeker.
gr marco