Hai beste man,
Nee je hebt in princiepe een zieknhuisjasje aan de eerste periode, zodra de drains eruit zijn kan je eventueel een pyamajasje en korte broek aan, dit is afhankelijk of ze een ader uit je been gebruiken.
Je zult je verbazen hoe snel de wond geneest, in eerste instantie krijg je een halvemeter pleister over de ristsluiting, daarna, afhankelijk van de genezing kan je gewoon een pyamajasje dragen.
Ga naar het ziekenhuis of je een weekendje naar bijv. Maastrcht gaat en neem de gebruikelijk toiletspullen mee. De eerste tijd wordt je gewassen door de verpleging, wat natuurlijk best wel luxe is, maar dat is wel afhankelijk van de schoonheid van de verpleegster 😉
Dat zou niet goed zijn denk ik om van te voren al te gissen/praten over iets waarvan natuurlijk nog niemand weet hoe dat gaat. Jij alleen gaat het doen en goed ook denk erom:silly: en na de operatie ga je revalideren en dan kan je lang genoeg met elkaar ervaringen uitwisselen.
Een dag tevoren wordt je idd voorbereid op de operatie en daar wordt met name verteld, over het wanneer en wat erna, ook zal je een soort pompje krijgen, waarop je na de operatie moet gaan blazen, dit om te kunnen beoordelen hoeveel lucht je hebt, je zult zien dat dit met de dag beter gaat en je steeds meer lucht krijgt.
Jawel je kunt het wel, je kunt wel proberen rustiger te worden, jij kunt heel veel en dat weet je, dus doe dat dan, Niet alleen voor ons hoor, maar doe het voor jezelf en je liefde.
Als ik dit zeg denk ik zomaar dat ik niet alleen voor mezelf spreek dus, wij kunnen jou nog niet missen, ouwe piraat!
Lieve hartegroet,
Rob