Jacob, mijn hele 'draadje' dat onder 'Help' was geplaatst is weg. Van de korte verhaaltjes die ik onder 'Het is ook leuk om…' is ook heel veel weg. Bovendien zijn de meest recente berichten van de afgelopen weken, geplaatst in het oude forum, nergens terug te vinden. Jammer…
Dag Myra, We hebben de website moeten vernieuwen omdat voor de oude website geen nieuwe updates meer uitkwamen waardoor deze makkelijk gehackt kon worden. We konden dit helaas niet doen door het oude systeem bij te werken naar een nieuwe versie. Dit bleek technisch niet mogelijk We waren hierdoor genoodzaakt om een nieuw systeem te kiezen. Hierbij hebben we een aantal concessies moeten doen. Mede omdat ons budget voor de website beperkt is konden we niet alles overnemen zoals het was. We hopen echter dat iedereen zijn weg weer zal gaan vinden.
Hoi ik ben Lilly 40 jaar alleenstaande met 3 honden,, heb eind oktober een licht hartinfarct gehad,, ik heb totaal geen begeleiding gehad niks vanuit het ziekenhuis Hagaziekenhuis waar de begeleiding heel slecht is!! Graag kom ik in contact met lotgenoten gelieve ook mensen die alleenstaand zijn en ook graag in contact komen met lotgenoten en ook graag steun zoeken en lijkt mij heel fijn nieuwe vriendschappen op te doen!? App of bel me graag 0633794018 groetjes lilly
Misschien zou je eens kunnen inforemrten bij een fysiopraktijk of sportschoolo bij jou in de buurt. Vaak hebben zij aparte groepslessen voor hartpatiënten. Je kunt dan aan je conditie werken en hebt tevens contact met lotgenoten.