default-header

last van been waar ader voor bypasses uit is gehaald

Home Forums Algemeen last van been waar ader voor bypasses uit is gehaald

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    bert
    Sleutelbeheerder

hallo medeforummers,

mijn vader is 24 december j.l. geopereerd. 4 bypasses gekregen. de aderen zijn uit zijn been gehaald. sinds een aantal dag krijgt hij last van het been, hij loopt wat moeilijk en het voelt wat koud aan. hij heeft geen pijn verder. en het litteken ziet er ook mooi uit.
    meer mensen misschien die er last van hebben of gehad en wat kan de oorzaak zijn?

groeten corina

#90972 Reageer
    petraa
    Deelnemer

hoi corine

ikheb ook vreselijk veel last van mn been (gehad) wordt nu mnder .ik ben begin oktober geopereert.
    bij mij zijn het vooral pijnlijke steken binnen in mn been en ik heb nog steeds geen gevoel erin. rondom mn litteken wat er overigens rusitg uit ziet heb ik totlaal geen gevoel ,Dit kan volgends de cardioloog wel een jaar duren omdat er vele zenuwen zijn door gesnijden tijdens de operatie.

#85999 Reageer
    geluksvogel
    Deelnemer

hallo, dank je wel voor je reactie.
    heel erg vervelend dat je ook zo’n last hebt.
    hopelijk wordt het met de tijd beter. en ook voor mijn vader.
    het is natuurlijk ook wel logisch dat na zoiets je last krijgt of houdt.
    maar leuk is anders.

#85692 Reageer
    Frenkieboy
    Deelnemer

Hoi
    Ik heb 3 jaar geleden bypassen gehad.
    Nog steeds heb ik rond het litteken geen gevoel in mijn been.
    Als ik in het midden van mijn been krabbelt dan voel ik het in mijn neus 🙂

#85047 Reageer
    Anoniem
    Inactief

Veertien maanden geleden een ader uit m’n been gehaald – twee kleine littekens te zien. Nog steeds is dat gedeelte waar de ader is uitgehaald erg gevoelig en pijnlijk. Vooral tijdens het slapen, als de knieën tegen elkaar zijn. Maar ook, wanneer er een broekspijp tegenaan komt.

#85026 Reageer
    Frenkieboy
    Deelnemer

Mijn litteken liep trouwens van mij enkel tot een cm of 10 boven mijn knie.

Gr Frenk

#85025 Reageer
    Anoniem
    Inactief

De mijne uit binnenkant rechterdijbeen. Klein sneetje bij de knie en eentje bovenkant dijbeen.

#91665 Reageer
    geluksvogel
    Deelnemer

dankjewel voor je reactie. ik vind het zo vervelend voor mijn vader, en natuurlijk ook voor u. ik hoop dat het bij jullie beide beter gaat de komende tijd. de arts zei inderdaad tegen mijn vader dat het wel een jaar kan duren. maar als ik hem zie lopen als een oude man bloedt mijn hart. helpen oefeningen ook of heeft u misschien andere tips. vriendelijke groeten.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Reageer op: last van been waar ader voor bypasses uit is gehaald
Je informatie: