default-header

Korte enquête over leven met een pacemaker/ICD

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes Korte enquête over leven met een pacemaker/ICD

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    bert
    Sleutelbeheerder

Mijn naam is Veerle van Harten en ik ben momenteel bezig met mijn master sociologie aan de Universiteit van Amsterdam (UvA). In het kader van mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar mensen die een pacemaker, ICD of insulinepomp hebben.

Mijn afstudeeronderzoek heeft betrekking op vertrouwen in internettechnologie waarbij mijn onderwerp is toegespitst op vertrouwen in medische implantaten met draadloze toepassingen. Bij draadloze toepassingen van medische implantaten kan gedacht worden aan home-monitoring/ telemonitoring, maar ook het uploaden van uw medische gegevens vanaf uw medische implantaat naar uw eigen computer. Binnen mijn afstudeeronderzoek wil ik meer inzicht krijgen in hoe er wordt gedacht over de veiligheid en eventuele risico’s van medische implantaten met draadloze toepassingen. Uw mening als patiënt is daarbij van groot belang.

Middels dit onderzoek kan meer inzicht worden verschaft in wat u als patiënt belangrijk vindt zodat de kwaliteit van medische implantaten kan worden verbeterd. U kunt meewerken door een kleine enquête in te vullen. Het doel van het onderzoek is om de gebruiksvriendelijkheid en het vertrouwensgevoel met betrekking tot de hedendaagse medische implantaten te versterken. Aan het einde van de enquête is dan ook de mogelijk om zelf aanbevelingen te doen.

Uiteraard zullen uw gegevens anoniem blijven. Het invullen duurt ongeveer 5 à 10 minuten. Zie voor de link naar de enquête:

https://nlpsych.qualtrics.com/SE/?SID=SV_eqzMs0tuADvgtFz

Mocht u nog verder vragen hebben over het onderzoek neem dan contact op via: veerle.vanharten@student.uva.nl

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

Veerle van Harten

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Korte enquête over leven met een pacemaker/ICD
Je informatie: