Heb net al je verhalen gelezen en ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen.
Ben erg onder de indruk. TIjdens mijn hart operatie lag er in de kamer in het ziekenhuis vlakbij ,ook iemand met een harttransplantatie.
Alles is goed gegaan en dat hoop ik voor jou ook.
Een hartegroet van
Cesarina
Ik lees: [i][/i]deze moet aan een bepaalde waarde voldoen, is dat niet zo, hebben ze mij al verteld, gaat alles niet door.[i][/i]
’t is net of je op gaat voor een sollicitatiebezoek. Ik hoop dat je glansrijk slaagt en aan alle gestelde voorwaarden voldoet. Erg spannend allemaal. Niks heb je en alles kun je krijgen.
Toch een prettig vooruitzicht, zou ik zo denken.
Ik wens je morgen een fijne dag met veel resultaat.
Hallo Hans,
Heel veel succes en ik hoop voor je dat je “geschikt” bent om een transplantatie te krijgen tijdens mijn revalidatie was er ook een man die wachtte op een nieuw hart en van hem begreep ik dat je je aan behoorlijk wat dingen moet houden om zo wie zo al in aanmerking te komen. Een hele spannende tijd en dan moet er nog een geschikt hart zijn…..
groeten Yvonne
Beste Hans, ik heb jouw hartverhalen zojuist voor het eerst gelezen. Dat is niet mis. Ik wens je veel sterkte en succes met je operatie. Wat zijn die chirurgen tegenwoordig toch kundig. Ik ga er vanuit dat het allemaal goed komt met je.
Nogmaals sterkte en hartelijke groet,
Ine
Wij gaan op een basisschool in Heemskerk demonstratielessen geven inzake de AED en zijn op zoek naar een JONGE hartpatiënt die deze lessen wil bijwonen en ondersteunen. Deze aanwezigheid zal het voor de kinderen veel meer dichterbij halen; de meeste kinderen denken nu eenmaal dat een hartpatiënt tot de leeftijdscategorie van hun opa of oma behoort. De lessen zullen gegeven worden op dinsdagmiddag 11 december a.s. Wie wil hierbij zijn ?