Hi Zeefjes,
ben ik weer 😛
Heb tijdens de lunchboterham eens even zitten denken waar ik me aan erger en ik ben er achter dat het me eigenlijk niet zoveel kan schelen dat er jonge mensen zijn die ons benaderen voor informatie/foto’s/enquetes e.d.
Waar ik woest om word is dat het niet belangrijk is wie de informatie geeft: het mag anoniem, dus het is niet persoonlijk.
En op de foto hoeft je hoofd niet….. lekker belangrijk…..
Als ik geen hartpatiënt zou zijn, zou het me eigenlijk niet kunnen schelen. Maar waar ik het allerhardst tegenaan gelopen ben is dat ik dingen moet blijven herhalen:
– nee, niet de Selokeen ophogen, dan zakt mijn bloeddruk nog verder (die is in rust 90/55) en val ik steeds flauw (op de afdeling: waarom val ik steeds flauw…. waar komt het vandaan….. mevrouw we hebben besloten de Selokeen weer te verlagen, hoezo verlagen?????? Ja dat hadden we opgehoogd……
-nee, geen Amoxi, ik ben allergisch voor penicilline. ‘Mevrouw u krijgt Amoxicilline om de ontsteking de baas te worden’. deuhhhhhhhhhhhhh. geef me dan maar meteen een spuitje….
– u moet wel wat op uw gewicht gaan letten (70 kilo bij 1.70 m) 3 kilo aangekomen na laatste infarct. Heb als tiener 10 jaar anorexia gehad, 42 kilo bij 1.70m. Dus ik durf niet te gaan lijnen, veel te bang dat ik weer doorschiet, ook al is het bijna 25 jaar geleden.
‘Prima, maar u moet wel een beetje aan uw lijn gaan werken’.
Dus de gevoeligheid ligt bij mij… ik weet het. Misschien is er met de drie infarcten wel een beetje beschadiging ook in de afdeling Harnas en Afweermechanisme gekomen, dat ik zo heftig en uitgebreid reageer.
Dus ik klik de afdeling vragen, enquetes, foto’s e.d. gewoon maar niet meer aan.
groetjes Patrice