default-header

Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar

Home Forums Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 308)
  • Auteur
    Chris1977
    Gast

Gefeliciteerd Brandy,

Waarschijnlijk zit je al aardig in de richting en ik kom er ook wel

# Annemarie,
    Ook jij komt wel door je A.P.K. heen, soms duurt het wel wat langer dan gepland 😛

#92255 Reageer
    Roland
    Gast

Toch ook een lichtpuntje, Chris. Voor de laatste doormeting van mijn ‘batterijtje’ heb ik wel een stempel gekregen. Hoeft nog niet vervangen te worden. 😉

#92287 Reageer
    Roland
    Gast

Beloning.

Afgelopen weekend werden mijn man en ik geconfronteerd met een dochter die er helemaal doorheen zat. Na de nodige traantjes en peptalk kwam er uiteindelijk weer een kleine fonkeling terug in die mooie kijkertjes van haar. Hoeveel harten er ook onder de riem gestoken worden, hoeveel handvatten er aangereikt worden, uiteindelijk zal zij zelf keuzes moeten maken en er de schouders onder moeten zetten.
    Gisterenmorgen nog even een kort berichtje verstuurd waarop ik een vrolijk antwoord kreeg. Vlak daarna kreeg ik echter een telefoontje waarin mij met snikkende stem werd meegedeeld dat ze een misstap had gemaakt op de trap en veel pijn had met name aan haar rechter pols die ze al 2 keer gebroken heeft. Mijn man heeft haar opgehaald (haar vriend was al naar het werk) en naar de HAP gebracht waar de huisarts het niet vertrouwde en haar doorstuurde naar de SEH voor foto’s. Gelukkig niet gebroken, wel flink gekneusd én de nodige blauwe plekken. Vanmorgen heb ik bij de drogist smeerseltjes en tabletjes gekocht en ben op de fiets naar het 5 km verderop gelegen dorpje gegaan. Regen en wind, het kon me niet schelen. Natuurlijk had ik de auto kunnen pakken maar ik wilde mijn hoofd leegmaken. Als je dochter verdriet en pijn heeft….dat voel je als moeder en kost de nodige energie (waar ik nu ook niet bepaald van overloop).
    Bij mijn dochter even een kopje thee gedronken en weer 5 km terug naar huis, dit keer met de wind in de rug en een twijfelend zonnetje. Rechts langs het fietspad stond een reiger roerloos te koekeloeren naar….ja, naar wat? Maar wat ik een paar meter verder links tegen de wand van een sloot zag? Een fel blauwe kleur trok mijn aandacht. Ik stapje af om mijn mobieltje te pakken en er een fotootje van te maken. Helaas vloog het prachtige ijsvogeltje weg nog voor ik de gsm in mijn hand had. Dit was voor mij de 1e keer dat ik dit vogeltje in de natuur heb gezien en niet opgevuld met zaagsel achter glas. Als ik met de auto naar mijn dochter was gereden dan had ik het niet gezien. Het voelt voor mij als een beloning voor het trotseren van regen en wind. Mijn dag heeft er in ieder geval weer een oppepper van gekregen.

Hartegroet,
    Annemarie

#92288 Reageer
    animal
    Gast

Dat zijn de mooie dingen van het leven ,Annemarie.
    Een bedankje van bovenaf .
    Mensen die haast hebben ,of alleen maar aan zichzelf denken zien zulke dingen niet en zullen er ook niet van genieten.
    Als je kunt genieten van de kleine dingen ben je volgens mij een goed en tevreden mens.!

Groetjes Ad

#92289 Reageer
    Roland
    Gast

Zo zie ik het ook, Ad. 🙂

#92290 Reageer
    brandy
    Gast

Jullie hebben gelijk hoor,kleine dingetjes kunnen je heel blij maken,een lekker zonnetje,of net op tijd thuis zijn wanneer de bui losbarst,zomaar een spontaan gesprek in de supermarkt,een goed boek lezen noem maar op
    voor allemaal nog een fijne dag

#92305 Reageer
    Chris1977
    Gast

Hoi allemaal,

Deze week ben ik weer een beetje lichamelijk bezig, alles kost me nag veel moeite en ben erg snel moe.
    Begin deze week ben ik bezig geweest met een beetje tuinieren in mijn aquarium, nu kan ikmijn vissen weer zien. :laugh:
    Was ook heel erg hart nodig want het laatse onderhoud aan mijn aquarium was voor mijn infarct en daarna heb ik niet de puf en de kracht gehad om de bak te kunnen schoon maken.
    De lege emmers met de slangen kreeg ik gewoon niet op getild. :blink:

Maar vandaag voor me zelf weer een mijlpaal gezet, ben op mijn gemakkie naar het winkelcentrum gewandeld in het heerlijke zonnetje om wat kamillethee te halen en dat ging best goed. B)
    Na de middag pauze van ons zoontje ben ik naar de stalling gegaan met mijn vrouw waar onze motorren staan.
    In haar motor moest een nieuwe accu en ik heb haar uitgelegd hoe ze de accu in haar motor moest zetten.
    Ik moet wel bekennen dat het me moeite koste om te blijven zitten 😛
    Mijn vrouw is op de motor gestapt en ik moest de auto meenemen, dat vond ik best wel spannend, want het was alweer een paar weken geleden dat ik weer kleine stukjes aan het rijden was.

Groetjes,
    Van me zelf en de vissen

Chris

#92306 Reageer
    Lotje
    Gast

Chris wat ben jij goed bezig . Mijn complimenten.
    Het is altijd weer fijn als mensen weer zo positief bezig zijn.
    Doe je de groeten terug aan de vissen ! :silly:
    Lotje

#92307 Reageer
    sandrar
    Gast

Super!! Vind dat je al heel wat werk (en bergen ook) hebt verzet! Dobus zou zeggen “dubbele dikke duim”, maar dat kennen jullie in Nederland zeker niet? 🙂
    Ikzelf heb deze week 2 keer een hele dag voor mijn zoontje gezorgd, bijna 6 maanden na mijn operatie. Dinsdag was hij heel moeilijk, niet willen slapen en heb hem wat moeten heropvoeden. Was ’s avonds stikop! En nog 2 dagen veel overslagen gehad erdoor. Maar vandaag hij hij héél lief en heeft hij bijna 2u geslapen. Heeft zijn mama even de batterijen kunnen opladen 😉

#92308 Reageer
    Chris1977
    Gast

Daar ben ik weer,

De dubbele dikke duim heb ik wel eens hier voorbij horen komen, maar wist niet dat het van Dobus is.
    Jij ben ook goed bezig Sandra en ik weet hoe lastig het is om de batterij op te laden :unsure:
    Er hobbelt hier een bijna vijf jarige rond die heel veelwil weten en soms een heel eigen willetje heeft. :blink:

Maar vandaag heb ik weer een stevige mentale stap gemaakt,
    Ik heb me vanmorgen doormijn schoonvader me laten brengen op kantoor en dat was erg spannend voor me, maar ik heb er veel energie door gekregen.
    Ik had op een paar man na nog niemand gezien sinds november.
    Ik hoop dat ik binnenkort ook een paar uur bij mijn buiten collega’s kan langs gaan, eerst mijn mentale en lichamelijke baterij weer opladen. 😉

Voor morgen heb ik ook een grote stap in het vooruitzicht, dan ga ik buurten op de honden vereniging. 🙂

Maar dat is voor morgen en nu lekker rustig van de avond genieten 😉

Tot morgen,
    Chris B)

#92331 Reageer
    sandrar
    Gast

Gisteren een erg vermoeiend maar superfijn dagje gehad: mijn zoontje is 2 geworden en we zijn naar Plopsa Indoor geweest. Ligt op een half uurtje rijden en zo heeft hij zijn grote held Bumba kunnen ontmoeten. We hebben ons echt geamuseerd met ons drietjes! Deze namiddag is zijn verjaardagsfeestje voor (over)grootouders, peter en meter. Heb de gateau, cake en taart al helemaal af in de koelkast staan. Drukke dagen dus, maar ons schatje is maar 1 keer in het jaar jarig hè, dus een extra inspanning van mama mag wel. Moet hij maar extra lief zijn volgende week, zodat ik goed kan bijrusten 😉

#92332 Reageer
    Chris1977
    Gast

Zo zo, lekker druk bezig geweest Sandra
    Een dagje pretpark is normaal al vermoeiend genoeg, wel leuk dat je zoontje zijn grote held heeft kunnen ontmoeten.
    Ik hoop dat de taart en cake goed zullen worden opgepeuzeld worden door de visite, want dan heb je niet voor niets staan uitsloven 😛
    Voor jou gesteldheid wens ik je de nodige rust toe de komende week zodat jou batterij weer kan opladen

Heel veel plezier vanmiddag en proficiat met de kleine man.

Chris

#92348 Reageer
    Roland
    Gast

Scherven brengen geluk….

Afgelopen week ging ik met mijn man naar de Grootgrutter die ook nog eens ‘op de kleintjes let’. Met een verjaardag in het vooruitzicht hadden wij in het bonusboekje enkele interessante aanbiedingen aangekruist. Bij de wijn aangekomen flirtte een laatste doos met 6 flessen rode wijn met ons en aangezien er in onze beider families meerdere mensen zijn die een lekker glas wijn niet afslaan pakte mijn man de kartonnen doos uit het rek. Onze kar was toen al aardig gevuld. Mijn man probeerde met zijn rechterhand wat ruimte te creëren, had van mij natuurlijk geen hulp nodig, terwijl hij in zijn linkerhand de doos met wijn vast had. Het karton begaf het echter en met een flinke klap knalde de doos met het nodige glasgerinkel op de tegelvloer die langzaam rood kleurde. Met moeite kon ik een opmerking onderdrukken (net als een lach bij het aanschouwen van de ‘hoe-kan-dat-nou’ blik van mijn man) en stiefelde maar snel naar de eerste de beste zaterdag-hulp. Voorzichtig tikte ik hem op de schouder en deelde hem mede dat mijn man ruzie met een doos wijn had gehad. Aangekomen bij de ‘plaats delict’ leek het inderdaad alsof er een ernstig misdrijf had plaatsgevonden waarbij het alleen nog wachten was op het afzetlint.
    Hoe groot was onze verbazing toen bleek dat er slechts 1 fles gesneuveld was! Een geluk bij een ongeluk.

Komende week hoop ik met mijn man het glas te heffen op een nieuw levensjaar. Het leven mag gevierd worden.

Hartegroet,
    Annemarie

#92349 Reageer
    vardo79
    Gast

Goedemorgen, wat een verhaal over de wijn, zou mij kunnen gebeuren ! Maar ik heb gisteren ook lol gehad ( ik niet alleen ) over de moestuintjes van dezelfde grootgrutter. Mijn man had 27 februari ook 5 potjes bedrijfsklaar gemaakt. 2 x per dag water geven , ik steeds de plantjes de grond uitkijkend. Met verschillende mensen overlegd dat het wel lang duurde voor ik iets zou zien . Tot gisteren na 3 weken mijn man een potje door midden sneed. Helemaal niks. We hadden nog 2 potjes en na de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben kwam de aap uit de mouw. Hij had alles volgens de regels gedaan maar die rare soort watjes maar weggegooid ! En daar zaten de zaadjes in !
    De laatste 2 potjes staan nu te wachten om vertroeteld te worden, we zullen ze echt vertroetelen als er wat opkomt . Maar het idee, mijn man werkt in een tuin, hebben zelf een grote tuin en dan zo omgaan met die potjes. Ik ben ook binnenkort jarig en het zal zeker besproken worden en we zullen er allemaal om lachen !
    Groet van Jany
    Ps ik typ op mijn telefoon dus er kan een foutje in staan !

#92350 Reageer
    vardo79
    Gast

Ja Ad, ik durfde dit (nog) niet op fb te zetten, hij had wel van die lekkere vis gebakken ! Maar het komt nog ! Groet Jany

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 308)
Reageer op: Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar
Je informatie: