Mijn geheugen is na 16 maanden ook nog geen 100% Tesca. En dat was best goed 🙂 Ik word soms ook gek als de tv opstaat voor mijn zoontje, ik iets probeer te lezen en mijn man dan de kraan opendraait 🙂 Rara wie het dan moet bekopen, ocharme 😉 Als ik zo wat ben bezig geweest op de laptop, ben ik ook moe van mij te concentreren. Verkeerde tabs openen, verkeerde dingen aanklikken,.. Vreemd toch: heeft allemaal niks met ons hart te maken en toch is het zo. Frustrerend vind ik het.
Ik heb de eerste week van het jaar en hele slechte week gehad. Leek wel een jaar teruggeblazen. Kon niet van de zetel, had nergens energie voor. Was uitgedroogd omdat ik mijzelf er niet kon toezetten om een glas drinken te halen. Ook meteen hoge hartslag, overslagen. Was er zaterdag mee opgestaan. Is vanaf vorige vrijdag lichtjesaan weer verbeterd. Vandaag weer wat minder. Het zijn deze dingen die mij tegenhouden terug te gaan werken. Ik denk dat ik in een hele maand 5 capabele dagen heb en in die dagen geniet ik er dan liever van: wat opruimen thuis, uitgebreider koken, eindelijk eens alle strijk uit de weg, wat spelen met mijn zoontje,…