default-header

help ons dylano

Home Forums Help?!? help ons dylano

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    bert
    Sleutelbeheerder

hallo mensen ik zou graag om een gunst willen vragen
    ik heb me zoontje opgegeven als het bofkontje van het jaar
    ik zal in het kort uitleggen wat onze zoon heeft meegemaakt en nu nog mee maakt
    bij de 20weken echo gaven ze hem geen kans op leven maar zo eigenwijs als ik ben heb ik de zwangerschap door gezet met in me hoofd dat het alsnog slecht kon aflopen toen werdt hij ook nog eens 5 weken te vroeg geboren waardoor ze hem niet durfde te opereren toen is hij uiteindelijk met een spoedoperatie 31 mei 2011 geopereerd die is redelijk goed verlopen maar eenmaal uit de ok lag dylano op het randje van de dood en hebben ze hem moeten reanimeren gelukkig is het goed gegaan maar op nacontrole enkele weken later ontdekte ze dat zijn hartje weer van alles mankeert het blijkt dat zijn hartje dingen kapot blijft maken de oorzaak is nog niet bekend

maar goed wat mijn vraag is zouden jullie misschien op mijn zoontje willen stemmen we staan nu 2e maar hebben nog een aantal stemmen nodig om op nummer 1 te komen
    ik hoop dat jullie ons willen helpen om te winnen en dat we eindelijk naar een drukke periode ff rust te kunnen pakken in disney en zodat me 2 oudere meiden ook ff lekker kunnen genieten ipv altijd op en neer naar het ziekenhuis

ik wil jullie daar alvast heel erg voor bedankten

http://www.bofkontjevanhetjaar.nl/mijnbofkontje.aspx?Voornaam=dylano&t=van&Achternaam=rosmalen&bofkontjeId=52

#87725 Reageer
    nelly87
    Deelnemer
    #87728 Reageer
    Anoniem
    Inactief

he he..gelukt…

#87734 Reageer
    hartje23678
    Deelnemer

Wat een kanjer is jou zoontje zeg, ik heb gestemd hoor! veel succes en heel veel sterkte!

#87738 Reageer
    Vonnie
    Gast

Gestemd en ik zal morgen weer stemmen, moet je deze topic even regelmatig om hoog bumpen…

Heel veel succes met Dylano en dat je nog maar lang van hem mag genieten.

Liefs, Vonnie

#87739 Reageer
    Anoniem
    Inactief

je kan niet twee keer stemmen…probeerde het net…maar hij zegt..je heb al gestemd..

#87740 Reageer
    nelly87
    Deelnemer

heel erg bedankt voor het stemmen

mag ik jullie misschien om nog 1 gunst vragen we zijn er achter gekomen dat je maar 1x kan stemmen per ip adres zouden jullie misschien de link door willen sturen naar jullie familie vrienden en kennissen we staan nu gelukkig bovenaan en dat willen we eigenlijk graag zo houden maar dan hebben we wel jullie hulp nodig de actie duurt nog tot 27 nov

alvast heel erg bedankt
    ps ik ben trouwens nieuw hier op de site dus weet nog niet zo goed hoe het werkt

groetjes nelly

#87744 Reageer
    Anoniem
    Inactief

Haha, je kan wèl meer keer stemmen, een truukje.

Ga naar extra en dan naar internet opties en dan op browse geschiedenis verwijderen klikken.

Je cookies en internet geschiedenis worden dan verwijderd.

Heb ik van mijn schoonzoon, echt een computernerd B) .

Succes, heb het net weer gedaan.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Reageer op: help ons dylano
Je informatie: