ik hoorde in den begin vaak dat mensen naar de hartfalenpoli gingen…dit om wat meer steun te krijgen..en vragen op antwoorden..zo begreep ik..
nu had ik al een hele tijd terug aan mijn cardioloog gevraagd..of ik hiervoor ook in aanmerking kwam…maar volgens hem ben ik nog “goed” genoeg…en pas als ik aan vochtbeperking en dieet vast zit..dan pas heb ik er baat bij… :unsure:
Maar is dat zo??..heb het idee dat hij alles maar weg wuift waar ik mee kom.. :S
och..dat mijn pompfunctie EF 20 is…en doordat ik nog redelijk fulltime werk…maar daarnaast wel flink bij moet trekken in het weekend….houden we maar voor lief…
ok..misschien gaat het nog wel redelijk goed met mij…maar ik wil soms wel eens ook mijn ei kwijt..en ik heb het idee..en gevoel dat hij dat maar onzin vind..
en let wel..ik ben echt geen type wat overal bij neer gaat zitten..maar wil graag het naadje van de kous weten…liever de hele waarheid..dan een halve leugen..
en zo is het wel zo’n beetje…want met een halve leugen/waarheid…hadden ze mij na mijn tweede operatie verzekerd dat mijn hart wel vooruit zou gaan…maar ja..1 jaar na de operatie toen ik opperde om de test te doen om te kijken of ik al vooruit ging..toen werd er ineens gezegd dat ik daar maar niet vanuit moest gaan..ehh???… :silly:
en dan ineens is het nooit zo gezegd….pfffffff…en daar word ik zo moe van…
dat gekeutel erom heen…maak mij aub niet blij met een dood musje….want daar word ik hels van…. :angry:
maar goed…om even weer terug te komen. :S ..Wanneer….mag je..of heb je recht op een consultatie bij de hartfalenpoli??…