Nou hartendief, das juist het grote probleem bij me. Het is juist niet op te wekken! hebben dit al 3x geprobeerd tijdens ablatie/evo. laatste keren had ik last dat ik op tafel lag, dan kunnen ze nog iets zien waar het vandaan komt. Dus voorwaarde is dat ik last moet hebben en de andere voorwaarde is dat er plek moet zijn in het ziekenhuis. Heb met het ziekenhuis en cardioloog zo afgesproken dat als ik last heb dat ik bel en dan bekijken ze of ik die dag nog geholpen kan worden.
Maar sinds vrijdag al rustig hier binnen. ook wel eens lekker, 3 dagen rust. Maar zal er vanavond mss wel weer invliegen, totaal niet te voorspellen jammer genoeg. Laatst was ik aan het persen en toenvloog juist mn rs erin , normaal gesproken is het een trukje om het te laten stoppen whahahahha.
Maar het idee dat er aan me gedacht wordt sterkt me wel heel erg hoor, niet alleen op het forum maar gelukkig ook familie en vrienden etc. Ik zie er als een berg tegen de komende ablatie op maar het de steum die ik krijg, gaat het wel lukken!
TSjerk