Ik ben in januari 2012 met succes gedottert via mijn lies waarna ze een stand hebben gezet, de reden hiervoor was een hartfalen
Nooit last gehad van bijwerkingen van de medicijnen dus was weer vlot aan de slag in April mocht ik van de bedrijfarts weer werkdagen draaien van rond de 8 uurtjes.
Op controle in april 2013 bij de cardioloog geweest daar was alles goed ,dus ik blij en de volgende controle is pas in april 2014.
Ik rij met plezier in mijn vrachtwagen en geniet van de simpelste kleine dingen.
Totdat ik te horen kreeg dat ik medisch gekeurd moet worden voor het verlengen van mijn groot rijbewijs onze bedrijfarts heeft duidelijk gemaakt dat het CBR heel erg moeilijk gaat doen om mijn groot rijbewijs te verlengen.
Ik snap er niets van ik voel me goed , geen bijwerkingen van mijn medicijnen en was altijd vrolijk.
Op dit moment heb ik geen eetlust meer mijn zenuwen gieren door mijn lichaam en ik voel me erg verdrietig, Waarom spookt het constant door mijn hoofd . Is dit nu mijn lot voor de rest van mijn leven , In het ergste geval sta ik op straat zonder werk .
Geloof me verdrietig zijn is niet goed voor je hartje ik kan er over mee praten.
Kees Dielens