default-header

Galblaasinfectie

Home Forums Algemeen Galblaasinfectie

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #79630 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Sta ik bijna bovenaan de wachtlijst… krijg ik een infectie van de galblaas.
    Mennnn wat ben ik ziek geweest.
    Galblaas moet er dus uit, maar dat kan niet vanwege de conditie van het hart.
    Nu moet ik antibiotica slikken. Twee weken lang.
    En is mij verteld dat er tussen het eindigen van de kuur en de OK een pauze moet zitten.

    De ellende is dat ik niet weet hoeveel tijd daar tussen moet zitten.
    Het komt er toch wel op neer dat met deze week mee gerekend de OK minimaal 4 weken wordt uitgesteld. 🙁
    Daar baal ik dus best wel van.

    #87471 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    ow..balen …ik herken dit zo..alleen bij mij zat er een virus in het bloed waar ik zelf geen last verder van had…maar wel gelijk 6 weken uitstel…pffffffff…

    Sterkte met het wachten…

    #87472 Reageer
    Lao-tse
    Deelnemer

    Zes weken is nóg erger :angry:
    Het is alleen jammer dat ze in het ziekenhuis niet konden zeggen hoe lang die pauze is. Dan weet je niet goed waarop je kan rekenen.
    Het is wel zo dat als er groen licht voor de OK gegeven wordt ik bovenaan de lijst geplaatst word.

    Ik heb trouwens de vraag over hoe lang er tussen de kuur en de ok moet zitten hier ingediend, misschien weet dr Penn het antwoord.

    #87473 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    ja..ik had de pech dat er net een griepgolf was..dus toen ik eindelijk mocht toen waren er te weinig dokters en verpleegsters..whahahhaha..die waren geveld…

    nou..misschien dat je dokter je meer kan vertellen…

    #87501 Reageer
    Lao-tse
    Deelnemer

    Nou… het wachten viel alles mee.
    Het gaat toch nog eerder gebeuren dan ik dacht.
    Morgen moet ik me voor opname melden en dan zal ik dinsdag geopereerd worden, mits er geen spoedgeval tussen komt.

    Ik heb hier niet veel vragen gesteld.
    Bewust niet, eigenlijk.
    Ik heb het idee dat ik na de operatie wel het een en ander te vragen heb. Dat zie ik dan wel weer.

    Ik ben nu in ieder geval blij dat mijn oproep er is en dat aan het wachten een einde komt.
    Heb ook wel het idee dat de koortsaanvallen (3 dagen 40 graden koorts) geen goed hebben gedaan aan de conditie van mijn hart. Maar misschien is dat verbeelding.

    Groet vanuit Haarlem en ik meld me wel weer als ik terug ben.

    #87502 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Veel succes!!…en koorts is ook een aanslag op een gezond iemand hoor..dus ook jij merkt dat goed…maar je ligt goed in het ziekenhuis…

    doe rustig aan..alles zal goed komen..!!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: Galblaasinfectie
Je informatie: