Hoi Scania
Om te beginnen wil ik zeggen, dat ik met je meeleef en het rot voor je vind, dat de komende operatie je angstig maakt. Ik zou tegen je willen zeggen, dat je je geen zorgen hoeft te maken en dat alles goed komt, maar dat kan en mag ik niet zeggen. Ik ben geen medicus en kan dit totaal niet beoordelen.
Wat ik je wel zou kunnen aanraden is dat je een telefoontje pleegt naar het ziekenhuis, in dit geval naar het UMC neem ik aan. Leg uit wat je probleem is en vertel hen van je angsten en zorgen. Wellicht dat de arts zelf of een vervanger je meer kunnen vertellen en dat je angst misschien helemaal niet zo gegrond is. Wat ik zelf wel eens ervaar is dat het niet precies weten en maar wat gissen, de allergrootste boosdoener is. Probeer daarom erachter te komen wat ze precies gaan doen en wat het risico daarbij is. Misschien dat ze je gerust kunnen stellen. Echt doen, het is nog geen 28 juli dus gelijk maandagmorgen die telefoon pakken enne…. laat je niet te snel afschepen. Dit is niet negatief bedoeld maar stop pas met vragen als je dat weet wat je wilt weten. Je hebt er recht op. Het is jouw hart, jouw leven. Bellen! Heel veel succes en sterkte ermee. Je mag me gerust weer mailen als je iets wil vragen.
groetjes
René