default-header

even voorstellen, echtgenote van hartpatient

Home Forums Even voorstellen even voorstellen, echtgenote van hartpatient

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    bert
    Sleutelbeheerder

Hallo , mijn naam is Petra en mijn man (42) is sinds april 2011 hartpatient.
    Op 41 jarige leeftijd heeft hij een groot hartinfarct gehad. De kransslagader aan de achrekant van zijn hart zat compleet dicht. De hartrevalidatie prima doorlopen en ook zijn sport ( hardlopen ) weer volledig op kunnen pakken. we hebben het afgelopen jaar samen afgesloten, want geen klachten meer en een tevreden cardioloog……..
    Helaas na precies 1 jaar zijn er in rust weer dezelfde klachten als die vorig jaar bij het hartinfarct optraden, nl ineens erg moe, grauw zien en zweten. Ergens heel in de verte voelt hij wel een plekje op de borst, maar dat mag geen naam hebben. ik heb 112 gebeld en op naar het ZH. De enzymen waren verhoogd en opname volgde, evanals een hartcatheterisatie en echo. De echo en catheteristaie laten geen afwijkingen zien! Er is geen reden voor paniek en gewoon de draad weer oppakken is het advies. maar hoe doe je dat? Gek genoeg heeft mijn man nu drie keer in rust klachten gehad, waarvan 1 keer wat pijn op de borststreek en in de linker arm, maar de overige twee keren erg moe zijn en het gevoel niet meer te kunnen. Vorige jaar april had hij met deze kalchten een groot infarct! Nu is mijn vraag; zijn er meer mensen die dit herkennen? En zijn er mensen met coronair spasmen, die hier weinig tot geen pijn bij ervaren?
    ik ben heel benieuwd.
    Alvast bedankt.
    petra

#88469 Reageer
    Ferdi
    Deelnemer

Goedendag,

Zoals ik lees is uw man naar het ziekenhuis gegaan en heeft te horen gekregen dat het niet te zien is. Enige wat ik u kan zeggen is dat er in turkije grondig word nagekeken en de uitslag er snel is. Voor meer informatie kunt u het zoeken via google. Tegenwoordig zijn er tikets te koop die uw tot de ziekenhuis behandelen en weer terug.

Als uw op mijn vragen, hartverhalen kunt reageren zou ik blij zijn.

Met vriendelijke groeten,

Ferdi

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: even voorstellen, echtgenote van hartpatient
Je informatie: