Hallo all
Het gaat inmiddels alweer heel goed, ik laat iedereen verbazen in mijn omgeving, als eerst al door een hartinfarct met alle elende van dien te krijgen, het aneurisma wat ik dacht te hebben gehad, blijkt een volledige dissectie van de rca te zijn geweest…ik heb dus nog meer geluk gehad dan ik al dacht.
Na mn infarct ben ik nog 2 keer opgenomen in het ziekenhuis, 1 keer met atrium fibreren en later nog een keer doordat ik steeds pijn op de borst had, Op het ecg waren weer negatieve Ttoppen te zien wat een infarct inhoud, alleen geen enzymen in mn bloed dus geen schade, vaag ding weer maar waarschijnlijk komt dat door mijn omleiding.
Ik ben weer aan het werk heel rustig, 2 uurtje per dag, en elke week een uurtje meer dit bevalt me prima, de hartrevalidatie heb ik afgerond en ben ook erg blij dat ik dit gedaan heb, ik train nu 2 keer pw bij een fysiotherapeut.
Ik fiets weer lekker zelf hele afstanden, doe mn eigen dingetjes weer net als voor mn infarct. Het tempo ligt alleen wat lager, maar dat komt vanzelf wel weer.
Het vertrouwen in mn lijf moet stukje bij beetje terugkomen en dat doet het ook wel weer.
kortom…t gaat super..
bedankt voor alle bemoedigende woorden 🙂
Sonja