Ik krijg ook een loop recorder maar wil graag de ervaringen horen over het gebruik en niet over de plaatsing zelf.
Waar lopen gebruikers in het dagelijks leven tegen aan? Kan je goed slapen of zit de recorder in de weg en kan je alles doen of mag je niet stoten op de plek waar de recorder zit?
Ik lees de ervaringen over het plaatsen, maar vraag me af hoe het met verwijderen gaat.
Valt dat ook mee, of is dat lastiger.
En gaat dat via t litteken van de vorige keer met plaatsen.
Want voor een vrouw is het natuurlijk niks moois, ook al is het litteken niet groot.
Bij mij hebben ze 27 juni j.l de reveal linq geplaatst. Ik moest mij s’morgens om 8.00 uur melden om 8.30 uur werd ik opgehaald. Ik kreeg een verdovings prikje op de plek waar ze hem gingen plaatsen en toen de verdoving werkte gingen ze plaatsen. Dit alles duurt niet langer als 15 minuten. Daarna moet je nog 1 uurtje blijven voor uitleg van het kastje en of je bloeddruk goed is.
Dan mag je naar huis.
Ik stond dus alweer om 10.00 uur buiten.
Geen pijn of ongemak en kon meteen weer aan het werk.
Ik heb 3 jaar geleden een reveal gekregen. Alles ging goed alleen had ik direkt veel pijn na het plaatsen.
Deze extreme pijn duurde 4 weken en toen heeft men hem er direkt uitgehaald. Mogelijk dat hij een zenuw heeft geraakt of iets dergelijks.
Ik ben nu 3 jaar verder en heb dagelijks pijn aan mijn borst. Een normale bh dragen gaat niet meer.
Natuurlijk baal ik er van want de problemen zijn nu nog niet opgespoord. De ellende de is dat als ik een holter draag er dan zo goed als niets gebeurd, maar als ik hem weer af doe en in moet leveren begint de ellende weer. Zo balen dat ze het probleem niet “vangen” . Radeloos word ik er van.