default-header

ervaring nieuwegein

Home Forums Help?!? ervaring nieuwegein

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    bert
    Sleutelbeheerder

hallo,

ik heb onlangs hier een gesprek gelezen tussen 2 mensen die elkaar in AMC hadden ontmoet bij een hartoperatie-herstel en waarvan de één vertelde: eneige tijd geleden had ik een hartoperatie in St. Antonius in Nieuwegein en nu ben ik voor een volgende operatie naar het AMC gegaan; zelf ben ik nu tot de conclusie gekomen dat ik meer vertrouwen krijg bij het idee van een hartoperatie in Nieuwegein. Daarom ben ik erg benieuwd waarom deze schrijfster voor een volgende operatie naar AMC is gegaan;
    wie herkent deze uitwisseling, waar is die te vinden? (ik zoek al dagen) ik vind het niet terug; wat ik bovendien niet weet is hoe ik een eventueel antwoord op deze vraag kan vinden; moet ik rustig wachten en dan kijken of ik een antwoord aantref?

hartlijke groet, blauwe lucht

#89586 Reageer
    Roland
    Deelnemer

Hallo,

Welkom op dit forum. Ik hoop dat iemand zich herkent in jouw verhaal. Als er reacties komen op je berichtje krijg je automatisch een melding via je email adres.

Hartegroet,
    Annemarie

#89883 Reageer

Ik ken het AMC niet. Maar ik heb recent een PVI ablatie ondergaan in Nieuwegein en het is perfect verlopen. Niet alleen de artsen maar ook de verpleegkundigen en zaalartsen doen echt alles wat ze voor je kunnen doen. Ik voelde me daar enorm in goede handen. Net als in mijn eigen ziekenhuis in Arnhem. Maar daar kunnen ze niet alle ingrepen doen. Ik ben 100% positief over het St Antonius. Volgens mij de beste plek als je iets aan je hartje mankeert. Het is geen luxe ziekenhuis maar hier concentreert zich alle kennis en wat je maar nodig hebt als je een probleem hebt met je hart.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: ervaring nieuwegein
Je informatie: