Hoi! 🙂
Ik ben 22 en heb 3 jaar opleiding tot apothekersassistente gevolgd (ook afgerond). Tijdens die periode werd ik geopereerd, ik was gelukkig goed bij met mijn school werk, waardoor ik met behulp van klasgenoten toch bij kon blijven… Deze opleiding was ook erg makkelijk voor me, ik denk dat ik daardoor zo makkelijk er doorheen ben gerolt…
Nu studeer ik fysiotherapie, een stuk zwaardere opleiding, ook fysiek. Hier word goed rekening mee gehouden.. Ik zit nu in het laatste jaar voor de stage en ik merk dat ik het nu erg moeilijk krijg, ik voel me buiten gesloten van de klas omdat zij wel een actief en druk studenten leven hebben en mij dus ook niet meer meevragen voor stapavondjes… Ik heb geen goede band met mijn klas, vind het ook niet erg, maar merk hierdoor wel dat ik “anders” ben, waardoor ik minder zin heb om naar school te gaan… Sinds kort slik ik weer extra medicatie waardoor ik dus extra moe ben… Ik heb contact met school gehad en ik krijg extra toetsmomenten ingepland aan het einde van het jaar en voor de stage krijg ik waarschijnlijk meer tijd (minder uren in de week). Dit is allemaal erg goed geregeld! Maar ik hoop dat ik het dit jaar ga redden, heb nu op het moment de puf niet om te leren.. Haal ik dit jaar niet, dan doe ik het jaar nogmaals over…
Het is gewoon een kwestie van goede afspraken maken met je docenten!
Succes!