default-header

echtgenoot

Home Forums Ritmestoornissen echtgenoot

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    bert
    Sleutelbeheerder

ik hen zelf een hartritmestoornis dat wil zeggen dat mijn hartslag af en toe beneden de 50 hartslagen komt en soms 25 nu heb ik een pacemaker zie dat op vangt maar ik heb er ook overslagen er bij gekregen. Mijn probleem is dat mijn echtgenoot dit niet kan accepteren dat het zo. hebben jullie tips of instanties dat hem dat duidelijk kan maken dat je gewoon met een pacemaker kan leven en niet dat je geklemd wordt. dat mag je wel en dat niet

#90282 Reageer
    Anoniem
    Inactief

Hallo,

Het is voor een partner niet altijd gemakkelijk om om te gaan met de ziekte van zijn wederhelft. En als het dan ook nog eens om het motortje gaat…. Het is al zeer positief dat u er een weg in heeft gevonden, tenminste dat proef ik uit uw berichtje. Het is misschien een idee om samen een afspraak te maken met een pm verpleegkundige. Ik hoop dat uw man inziet dat de pm voor u een stukje kwaliteit van leven teruggeeft en u hier oud mee kan worden. Op het internet zal vast het een en ander te vinden zijn hoe het leven is met een pacemaker. Is de pm recent bij u geïmplanteerd? Neem uw man mee als de pm uitgelezen wordt.

Succes.

#90285 Reageer
    eagrabijn
    Deelnemer

mijn pm is geinplanteerd en hij gaat ook mee als de pm wordt uitgelezen maar. Aangezien dat ik nu weer wat hij heb gekregen (overslagen) en dat de cardioloog op dit moment niets kunnen betekenen alleen maar door een pilletje.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: echtgenoot
Je informatie: