Beste Denise,
je hebt 3 problemen:
1) geen vertrouwen in de HuisArtsenPost
2) beltegoed in je prepay mobile
3) funktioneren hartslagmeter
Advies:
1) ooit slechte ervaring gehad met je HAP? Dat kan liggen aan een bepaalde persoon, dus een incident zijn. Gewoon weer proberen. Ook HAP’s zijn beter geworden dan vroeger. Best mogelijk dat je nu wel een luisterend oor ontmoet. En mocht je echt in hoge nood verkeren, sturen zij wel iemand.
2) er zijn tegenwoordig zulke goedkope abonnementen, dat je eens moet bekijken of deze niet voordeliger zijn. Met een prepay bel je veel duurder, is dus snel leeg. Kies voor een simpel abonnement met een klein beltegoed, dan voorkom je dit probleem.
3) de hartslagmeter; ook hiervan bestaan goede en slechte. Neem hem eerstvolgende keer mee naar je huisarts,of trombosedienst; vergelijk de uitslagen en laat je adviseren.
Werk deze 3 stappen af, en je eigen gemoedsrust – en daardoor je hartslag – zal er van profiteren. zodat je niet ‘s-avonds of ‘s-nachts zit te piekeren: wat moet ik doen.