default-header

Deelnemers onderzoek IBC gezocht

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes Deelnemers onderzoek IBC gezocht

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    bert
    Sleutelbeheerder

Beste lezer,

Ik ben op zoek naar patiënten die een orgaantransplantatie nodig hebben of zijn ondergaan en willen bijdragen, met hun ervaringen en ideeën, aan mijn onderzoek.

Het onderzoek gaat over de ontwikkeling van een nieuwe techniek die in de toekomst mogelijk zou kunnen bijdragen aan het verkorten van de donororgaan wachtlijsten. Met behulp van deze techniek zou het misschien mogelijk worden menselijke organen in dieren te ontwikkelen en deze te transplanteren naar mensen. Hoewel dit nog wel toekomstmuziek is, zijn er al resultaten geboekt in onderzoek met muizen, ratten en varkens.

Ik ben erg nieuwsgierig naar de visie van patiënten op deze ontwikkeling en wil graag met hen spreken hierover in groepsverband (6-8 personen). Deze bijeenkomsten vinden in juni plaats in Utrecht en duren ongeveer 2 tot 3 uurtjes. Reiskosten vergoeden we en u krijgt 30 euro aan VVV bonnen als dank.

Heeft u een transplantatie ondergaan of heeft u een orgaan nodig, wilt u graag bijdragen aan onderzoek en wilt u uw visie delen? Wilt u dan een mailtje sturen naar m.rijnen@maastrichtuniversity.nl? Ook voor verdere vragen of informatie over mijn onderzoek kunt u daar terecht.

Alvast heel hartelijk bedankt voor uw hulp en ideeën!

Met vriendelijke groeten,
    Michelle Rijnen
    Maastricht University
    Departement Health, Ethics and Society

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Deelnemers onderzoek IBC gezocht
Je informatie: