Hoi,
Gistermiddag de uitslag gekregen van de Longarts. Maandag had ik een slaaponderzoek voor slaap apneu en gistermiddag een longfunctietest met een of ander spul hystamine?? weet het even niet meer.
Maar goed …. ik heb een lichte slaapapneu en ik reageerde gistermiddag heftig op dat spul wat ik moest inademen.
Conclusie?…. Zeer overgevoelige luchtwegen.
Ik heb medicijnen gekregen , 1x per een puf en nog iets anders daar mag ik 4x per dag zo nodig.
Of de pijn op mijn borst en kortademigheid daar vandaan komen weet hij niet.
Dusss hebben we gelijk bij hem ook op tafel gelegd dat we naar een cardioloog willen in het LUMC en wat hij daar van zou vinden… Prima idee moeten we zeker doen , het kan nooit kwaad als er nog een arts meekijkt.
Ik zit nu te wachten op een telefoontje van de huisarts dat hij mij door kan verwijzen dus een verwijzing kan sturen naar het LUMC.
Anders kon ik pas volgende week vrijdag pas bij de huisarts terecht.
Hij heeft mij gistermiddag even gezien in het voorbij lopen nadat ik bij de diabete verpl.kundige was geweest , hij keek naar me en zei direct het gaat niet goed met je He?
Nee idd.
Mijn diabete verpl.k. schrok toen ze me zag ze zei sorry hoor Lyd maar je ziet er echt jaren ouder uit….. en bedankt he!
Maar ja het schijnt dus idd zo te zijn.
En zelf probeer ik er verzorgd uit te zien vooral als ik weg moet , en dan hoor je deze dingen.
Effe slikken , maar ik hoop van harte dat er een tijd komt dat ik er jaren jonger uit zal zien…. ja toch?
Warme groet en heel fijn weekend
Lydia