Hoi Lydia, welkom !
Mijn hart is stabiel volgens de cardioloog in het Havenziekenhuis. Maar omdat ik vooral vermoeidheidskalchten blijf houden en af en toe druk op de borst moet ik ook de Ramipril blijven slikken (schijnt ook lichte vorm van hartfalen te hebben). Ik heb alleen de pech dat ze geen inspanningstest kunnen doen omdat ik nauwelijks kan lopen en niet kan fietsen.
Rechterbeen 60 gr buigen en links kan maar 30 gr. buigen dus bijna niet !
Met de vermoeidheid moet ik leren leven, schijnt een litteken te zijn na de hartinfarcten en dat gaat niet over. Ik had ook de ziekte van Lyme, heb daar net 3 maanden doxy voor geslikt maar de vermoeidheid is niet minder geworden.
Dus ik moet ermee leren leven. Kreeg gisteren van de hartstichting net een brief over giften voor onderzoek voor een stent. Die schijnen dicht te kunnen slibben, ik heb er een op een uiterst beroerde plek jammergenoeg , vind het tocht niet zo leuke brief van de hartstichting.
Het zetten van de stent duurde bij mij bijna 2 uur omdat ze er niet bij konden (hoofdstam)
Toen deed niets het meer en ben ik een dag of 6 slapende gehouden.
Naar het Erasmus hoef ik niet terug maar ik doe wel mee aan onderzoeken als ze patienten nodig hebben, is nu een keer of 3 gebeurd.
Ben wel blij dat ik onder controle blijf omdat ik toch klachten houd.,
Heb het gisteren erg druk gehad en een lange dag gemaakt en denk dat ik daarom vandaag weer last heb, paar pufjes nodig gehad en ook de Salbutamol voor de astma maar geprobeerd maar het helpt niet.
Dus ik hou me maar rustig, vroeg naar bed, om een uur of 10 gaan de luikjes dicht denk ik dan en morgen weer een dag.
JIj blijft ook schrijven hoor ! overal over !
Hartelijke groet van Jany.