lieve mensen ik lig momenteel op de hartbewaking van het haga ziekenhuis
na in 2009 4 bijpass te hebben gehad.
kwam vorige week dinsdag voor de jaarlijkse controle bij mijn cardioloog na de controles en het hart filmpje moest ik gelijk opgenomen worden op de ucc van het zieken huis.
ik had een ritme stoornis maar nu blijkt eeen van levensbedrijging.
dus ja dat is erg schrikken voor zowel mij als mijn vrouw na enig onderzoek en de nodige besprekingen is besloten tot een (efo) electrofysiologisch onder zoek met ablatie behandeling.
dit alles heeft een aardige inpakt op ons gekregen want er wordt ook nog eens gesproken over een icd dit alles vindt ik dood eng ik weet van mijn zelf heus wel dat ik deze behandeling moet ondergaan anders vindt mijn vrouw me een keertje dood op de bank of in bed en dit gun je niemand natuurlijk .
maar hoe nu verder want ik heb ook zo mijn angsten en danzeker wat betreft de icd wat gaat dit voor mij betekene is dat meer rust voor de omgeving en meer stres voor mij van wanneer voel ik die klap van die schok want mijn intensie is erg hoog hartslag van 180 bloeddruk van 156/96 en kan deze goed verdragen maar is wel doods bedrijgend natuurlijk. dus een behandeling is wel gewenst wie heeft hier over positieve ervaringen mee.
met vriendelijke groet leo