default-header

bypass, wel of niet gelukt, terugval en dan?

Home Forums Hart- en vaatziekten bypass, wel of niet gelukt, terugval en dan?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    bert
    Sleutelbeheerder

Hallo allemaal,

Inmiddels is het vier maanden geleden dat ik werd geopereerd. Opnieuw zit ik nu volop in de onderzoekfase. De vraag is of de operatie wel het gewenste effect heeft gehad.
    Kort na de operatie kon ik weer relatief veel en ging ik met sprongen vooruit maar nu, sinds 7 weken ga ik achteruit. Ik heb weer last van aginapectoris achtige klachten, mijn conditie is slecht en kom bij iedere inspanning lucht te kort, zelfs het praten kost mij soms moeite.
    Ik heb inmiddels twee keer een 24uurs bloeddrukmeting gehad en de medicatie is weer aangepast om e.e.a. onder controle te krijgen. Vaak denk ik, zit niet te klagen maar wat is dat is en baal er enorm van. Men overweegt, na alle andere onderzoeken, om weer te katheteriseren maar ik heb er bijzonder weinig zin in. Revalideren kost tijd dus er is nog voldoende hoop. Ik woon buiten met paarden en honden en zij zijn voor mij de therapie, de revalidatie in het CWZ vond ik te kort en met weinig resultaat. Tijdens de revalidatie bleek mijn bloeddruk veel te hoog en via dit gegeven werden weer vele onderzoeken opgestart. De komende weken moeten dus uitwijzen wat er nu weer aan de hand is.
    Bi9j het oner de tong leggen van een half tabletje isordil, breekt het zeet mij uit, ben duizelig en voel mij honds en honds beroerd.
    Met roken ben ik al acht maanden geleden gestopt en nu moet ik nog afvallen, lijkt mij moeilijker dan stoppen met roken.
    Toch zoek ik gezelligheid en wil vooral positief blijven maar die verdomde conditie.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: bypass, wel of niet gelukt, terugval en dan?
Je informatie: