Ik heb nu 4 maanden geleden een hartinfarct gehad met hartstilstand , dit kwam erg onverwacht aangezien ik een erg actief en gezond leven leid ( wel soms roken ) . Eeen half jaar voor mijn infarct nog voledig getest in het ziekenhuis en zelfs extreen fit voor mijn leeftijd verklaard met een stek hart , dat is dus blijkbaar nog steeds geen garantie als het erfelijk is . Mede dankzij het snelle optreden van een omstander en het feit dat het recht naast een AED gebeurde was ik snel weer op en ook snel in het ziekenhuis waar ik werd gedottert en een stand werd geplaats . Na de operatie is het eigenlijk met mijn hart prima gegaan , geen onregelmatigheden of niets . Dus tot zover alles goed . Nu heb ik dus sinds die dag een flink aantal medicijnen , bloedverdunners/betablockers/aspirine/cholesterol . Ik blijf nu dus maar steeds misselijk en soms ook duizelig worden van die medicijnen . Ook krijg ik soms wat steken op verschillende plaatsen op de borst , heb ook al reflux problemen gehad al is dat redelijk opgelost met laurierdrop. Samen met de arts(en) al een paar veranderingen geprobeert en ook verandering in dieet enzovoort maar vooralsnog geen oplossing . Ik doe wel iedere dag weer aan fitness zoals wandelen en fietsen en dat is geen enkel probleem .
Zijn er misschien meer mensen die met dit probleem kampen of weet misschien iemand een oplossing (heb gelukkig soms ook goede dagen)