default-header

Babbelhoekje

Home Forums Algemeen Babbelhoekje

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 127)
  • Auteur
    Anoniem
    Inactief

mijn man had gisteren nog foto’s gemaakt..er zat toevallig ook een kikkertje bij de waterval…links het kikkertje en rechts het jonge padje..

de kleinere foto waar je de waterval meer ziet…moet je links van het waterige gedeelte kijken boven in..daar zie je ze dan ook zitten…de eerste twee foto’s zijn van heel dichtbij..

#87304 Reageer
    Anoniem
    Inactief

Het lijkt me zo rustgevend, zo ontspannend om bij zo´n hoekje met een boekje te zitten.
    Nu even tussen de buien door boodschappen doen. Uiteraard op de fiets.

#87305 Reageer
    Anoniem
    Inactief

is het ook….ben nog steeds blij met dit hoekje…

zo mijn briefje afmaken en dan gaan we de wekelijkse boodschappen halen..met de auto…want wij hebben altijd zware tassen…whahahhaha…daarom gaan we maar 1 keer per week..vind ik meer als zat…maar ik moet ook 8 km rijden naar de supermarkt, en dat is gewoon te ver weg met zulke boodschappen…

straks kan mijn man de gewone dingen wel hier vlakbij halen op de fiets…na mijn operatie..maar dan zorgen we ervoor dat we alles voor de dieren in huis hebben voor 3 maanden…dat scheelt een behoorlijke puist..en lijk het boven op het ene kamertje net zo’n magazijn…hihihihi

#87308 Reageer
    Nel
    Deelnemer

Leuk Marjolijn die kikker en het padje,het is wat Suzan zegt het geeft rust,dat zie je zelfs op de foto.

Ik ben al naar de markt geweest,mijn jongste kleindochter was hier,dus we zijn samen gegaan ,dat is echt maar 5min. lopen met de wandelwagen.Ze hebben zoutloze kaas gewoon en met nageltjes,die is lekker,en dan kan ik ook nog een klein stukje afsnijden savonds.

ik hoef vandaag niet te werken,maar morgen,op zaterdag is het altijd afwachten,soms is het erg druk ,dat ligt er aan of er aktiviteiten zijn in het dorp.Meestal is er zomers wel wat,en dat trekt veel toeristen.Ik werk midden in het centrum en dat is ook maar 5 min.fietsen,ik zit overal heel dicht bij

De grote boodschappen zijn ook maar 4 min. fietsen ,Dick gaat meestal op het brommertje,ik ga soms mee,als de kasten helemaal leeg zijn.Eigenlijk koopt Dick alles en beslissen we samen wat we eten.Alleen vandaag beslis ik voor patat,met een kaassoufle,dat is de enige snack die ik mag!Heerlijk……………..mmmm

#87309 Reageer
    Anoniem
    Inactief

kaassoufle….hmmmmmmmmmmmmmm…Nel maak mij gek..whahhahah..die vind ik ook erg lekker..al weer een tijd geleden dat ik die gegeten heb…

Hier alle boodschappen binnen…gelukkig..vind het niet 1 van mijn grootste hobby’s boodschappen doen..whahahahha…

morgenavond tuinfeest bij mijn moeder en haar man..die zijn dan al weer 25 jaar getrouwd…
    ze heeft alles besteld qua eten…salade’s stokbrood sate’s borrelgarnituur..dus ik eet geen avondeten..maar eet mijn avond eten wel daar…hihihi…wie weet hebben ze wel mini soufleetjes bij de borrelgarnituur…hihihihi..

en verder lekker rustig aan weekend…zal even met de stoffer swiffer overal langs gaan..hihihi…ziet het er op het oog weer “goed” uit…hihihih..

#87310 Reageer
    Nel
    Deelnemer

veel plezier morgen…….lekker dat je ff nergens voor hoeft te zorgen ,en die sate…….mmmm ik ga maar met je mee ,denk ik!!!!!!!

#87311 Reageer
    Anoniem
    Inactief

koken doe ik zelden hoor..mijn man is huisman…dus ik kan altijd zo aanschuiven..hihihi…

#87313 Reageer
    Kelly Kathleen
    Gast

En… kookt hij een beetje lekker? Meestal bepaal ik wat er hier gegeten wordt. Erg rolbevestigend. Af en toe maakt mijn man wat en dat vind ik erg leuk maar toch vind ik het erg fijn te kunnen eten waar ik zin in heb. Arme mensen met een kokende partner die wel z’n best doet maar er weinig van bakt.
    Vanavond een feestje gehad en heerlijk bijgepraat met m’n zus. Gaan we vaker doen!
    O ja, en de hapjes waren erg lekker. Ik onthoud me amper van de zoutere zaken. Gewoon niet al te veel nemen en ik denk dat dit wel verantwoord is.

#87314 Reageer
    Anoniem
    Inactief

ja hoor hij kookt prima….hihihi..anders deed ik het zelf wel weer…20 jaar voor mijn ex gekookt..die raakte al in paniek met het maken van bami terwijl ik de aanwijzingen gaf..

hij heeft altijd voor zichzelf gekookt voor ik hem leerde kennen…en hij is een lekkerbek…en hij vind het leuk om te doen…probeert ook nieuwe dingen uit…en is een fan van veel kruiden…dus hier een kast vol ervan…

#87319 Reageer
    Anoniem
    Inactief

Ik zal die van mij weer eens stimuleren om potjes in elkaar te draaien. Als je zelf niet gekookt hebt, is het eten niet alleen verrassender maar ook smaakt het beter omdat je zelf niet de hele tijd in de geur hebt gestaan.
    We gaan zo boodschappen doen dus vooral kijken wat voor mogelijkheden zich voordoen.

#87320 Reageer
    Anoniem
    Inactief

ja..ik eet nu met meer smaak de laatste 10 jaar…whahhahaha…ik ben een type wat na het inademen van al die geuren al geen zin meer in het eten ervan..of een vol gevoel krijgt..
    ooit een hele dag bezig geweest met allerlei indonesische gerechten….en toen het klaar was had ik geen trek meer..zat mij teveel in de neusgaten…

vandaag wat op rantsoen…vanwege vanavond…whahhahaha…dus een simpele bruine boterham met kaas en tomaat voldoet ook..en is ook ernstig lekker..gisteravond ook nog gegeten….

#87328 Reageer
    Lao-tse
    Deelnemer

Welke leuk, die dieren verhalen.
    Wij hebben in een grijs verleden wel eens een hond gehad. maar aangezien dochter behoorlijk allergisch voor honden bleek, moest hond dus weg.
    Gelukkig had ze van katten geen last, dus hebben we sindsdien tot vorig jaar altijd katten gehad.
    Misschien plaats ik ook nog wel verhalen over mijn beestjes. :silly:

#87329 Reageer
    Anoniem
    Inactief

Altijd leuk Lao-tse..en het leid je lekker af met de komende operatie voor de boeg..

Hier van jongsafaan altijd met beesten opgegroeid…thuis en toen ik op mijzelf ging..
    zou niet zonder kunnen….zo stil dan in huis…

#87330 Reageer
    Anoniem
    Inactief

Een balansdag dus. Ik gooi er een extra hondenwandeling tegenaan maar eerst nog even ergens een update zetten over de levensgevaarlijke combinatie van bepaalde (PPI’s) maagzuuremmers x plavix (clopidogrel). De laatste keer dat ik mijn cardioloog hierover sprak stelde hij dat het niet waar is dat de interactie van deze twee medicijnen niet tot extra tromboses zou leiden. Dus wel! Ik had ze al in zes weken tijd maar zonder die bewuste PPI was er niets aan de hand en inmiddels ben ik al weer ruim twee jaar verder zonder complicaties.

Voor wie de bekendmaking wil lezen: http://www.ema.europa.eu/docs/nl_NL/document_library/EPAR_-_Product_Information/human/000174/WC500042189.pdf

#87341 Reageer
    Nel
    Deelnemer

Suzan,heb je eigenlijk wel een reactie van je arts gekregen? niet dat dat zo vaak gebeurt,maar je zou toch denken .Als je nou een paar keer hier leest he,op de site en je leest al die fouten en vergissingen dan wordt je toch een beetje achterdochtig ?dan ga je toch alles controleren? En dat vind ik ook weer paranoia,maar de meesten van ons hebben wel zo,n
    situatie gehad.Nou ja het is zo,niks aan te doen.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 127)
Reageer op: Babbelhoekje
Je informatie: