default-header

Babbelhoekje

Home Forums Algemeen Babbelhoekje

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 127)
  • Auteur
    Anoniem
    Inactief

Nou..de zon schijnt hier weer volop…en bloedje heet en benauwd…bah…ben blij dat ik weer binnen ben…kregen vanmorgen ook nog een BHV oefening..een zogenaamde bommelding…pffffffff…

#87282 Reageer
    Anoniem
    Inactief

Eindelijk, hier begint de wind een beetje op te steken. Ik zit nu op mijn grens.

Nog steeds warme voeten 😉

#87283 Reageer
    Anoniem
    Inactief

hier heeft het net hard gegoten….onweer rolt in de lucht…nu weer even droog..maar volgens mij komen er nog een paar fikse buien…

alles is warm hier…whahhahah…niet alleen mijn voeten….

#87284 Reageer
    Nel
    Deelnemer

nu is het hier heerlijk,ht was voor mij vandaag wel iets teveel van het goede ,ik heb gewoon 2x geslapen,voor het sporten en voor het eten,ik ben nu nog een beetje duf………heb zelfs frisse voeten!!!!

we hebben vanmiddag samen genoten van de poezenfilm,wat leuk,sommige katten vinden het heerlijk om met water te spelen of om uit de kraan te drinken!!!!!!!!lekkere gekke beestjes.

wie verzint er nu ook vandaag een BHV oefening,ok het is makkelijk als er iets gebeurt,maar moesten jullie ook brandjes blussen want dan is het wel heel heet

#87285 Reageer
    Anoniem
    Inactief

nee..ik zit zelf niet bij de BHV hoor..wij zijn het gepeupel wat dan als vee uit het kantoor word gezet..hihihih…

Met grote oefeningen word ik van te voren gewaarschuwd..dat moet bij hartfalen …omdat het dan met lotusfiguranten word gewerkt…en dat kan net echt zijn..voor mijn gezondheid zeg maar..dus als ik dat weet..blijf ik veilig thuis werken..whahahhahah…vind het altijd zo’n gedoe…het moet…maar komt nooit goed uit…

#87286 Reageer
    Anoniem
    Inactief

Heb vandaag vrij genomen..rot geslapen..hoofdpijn dat ik had…en dat van die twee warme dagen..blehhh…dus ben vanmorgen na de nodige smsjes weer mijn bed in gedoken..en er wel een paar keer uit geweest want ik had wel mijn plaspil ook ingenomen..en moet ik daar toch vaak…maar goed..ben toch wel wat opgeknapt..verder rustig aan vandaag…
    kijk wel af en toe in mijn zakelijke mail just in case…maar verder even take it easy..

#87287 Reageer
    Kelly Kathleen
    Gast

Jammer van die hoofdpijn. Die warmte heeft meer effect op mensen met iets aan hun hart dan je denkt. Warmte over – alles weer klaar. Dus niet. Al heb ik weinig te klagen. Ik ben zelfs te voet de stad in geweest. Ik moest nieuwe pasfoto´s laten maken om mijn verlopen ID-bewijs te laten vervangen. Dat haar van mij is een groot probleem; een en al kroes en hoe meer vocht hoe erger het wordt. Dus daarom ging ik niet met de fiets. Maar wanneer je loopt, zie je wel veel meer en ondanks dat ik echt niets meer nodig heb, moest ik toch in sommige winkels even neuzen. Een prachtige tas gezien, het prijsje was in de etalage niet te zien. Hij bleek 200 euro te kosten maar er was wel 40% korting. In geen 120 jaar betaal ik zoveel voor een tas (denk ik). Maar in een andere winkel hing een jasje in precies de goede kleur en maat voor een prikkie. M’n kasten puilen uit dus ik moet weer wat uitzoeken dat ik toch nooit meer draag en naar de kringloopwinkel vinden.
    Straks naar de pedicure. Die luxe gun ik mezelf sinds een klein jaartje. Dit had ik jaren eerder moeten doen.

Wat voor kattenfilm was dat Nel?

Ik vond in de boekenkast een boekje over het aanleggen van een rotstuintje. Dat lijkt me zo leuk al verwacht ik niet dat daar, hartje Haarlem, andere levensvormen anders dan insecten zullen gaan leven.

Groetjes,

Suzan

#87288 Reageer
    Anoniem
    Inactief

Je weet maar nooit Suzan…wie weet wat er allemaal toch in je tuintje komt…
    ik heb toentertijd de verhoging gemaakt met turf…en toen opgevuld met aarde…
    hier en daar gaten voor de plantjes gemaakt..en diverse stenen gekocht bij een tuincentrum..

de koningsvaren heb ik al vanaf baby…hij dan he..niet ik…hij was denkelijk 10 centimeter hoog…hihihi en ieder jaar kwam hij wat hoger terug…hij staat daar prima..in de schaduw…denk dat hij nu zo’n 15/18 jaar oud is…

de waterval hebben we helemaal in apeldoorn gehaald..want tja..prachtige watervallen gezien..maareh..de helft van je tuin kwijt..whahahhahha…en dit was perfect…het is van een soort kunststof waar dus ook de mossen op groeien..dus na een tijdje is het net echt rots….hihihihi..

200 euro…pfffffff..niet normaal ..maar goed..je heb zat mensen die helemaal kwijlen voor zo’n tas..whahhahah..dat geef ik liever anders uit..

paar jaar terug mijn kasten drastisch geleegd…alles bij de kledingboxen erin gegooid..zodat andere mensen er nog wat aan hebben..heb wel diverse ritjes moeten maken..want het paste niet allemaal in de auto in ene keer..en ook niet in de box…heb er ook een aantal hier in de buurt gebruikt..

#87289 Reageer
    Anoniem
    Inactief

http://www.l-wtrading.nl/Waterornament.html

hier verkopen ze ook zoiets…wat ik heb…

kan die van mij nergens vinden..maar ja…die staat er nu toch zo’n 6 jaar denk ik..dus wie weet verkopen ze het niet meer..

#87290 Reageer
    Anoniem
    Inactief

Dit waterornament ziet er ook heel natuurlijk uit. Krijgt jouw hoekje ook zonlicht of is het helemaal in de schaduw?

Dat is nog eens opruimen! Diverse keren moeten rijden. Ik pak het kleinschaliger aan 😉
    Maar weer royaal in de kastruimte zitten is heerlijk. Dat is ook een leuke van vakanties, vind ik.

#87291 Reageer
    Anoniem
    Inactief

af en toe een glimpje zon…heel vroeg in de ochtend…en laat middag..maar dat is net het uiterste randje..het is het donkerste stukje van mijn tuin..vandaar dat ik hem daar geplaatst heb…

ja..vond deze ook heel mooi..die van mij is alleen anders van kleur..wat meer donker steenachtig…

#87293 Reageer
    Anoniem
    Inactief

Het hoekje dat ik in gedachte heb, krijgt nooit zon dus of dat zo ideaal is? Een ander plekje krijgt wel van ca. negen uur tot een uur of twee zon. Dat is dan wel weer leuk voor de katten om met z´n waterbol te stoeien.
    Lees ik net dat Haarlem de leukste grote stad is – helemaal mee eens. Vanavond lekker er even uit geweest. De temperaturen zijn weer normaal, gelukkig.

#87294 Reageer
    Nel
    Deelnemer

Ik vind Haarlem ook de leukste stad,je kan er heerlijk winkelen,mischien krijg ik mijn schoondochter nog wel mee,die zei zondag dat ze wel weer eens naar Haarlem wil.Maar eens kijken of dat gaat lukken!

Ach die kasten….toen ik vorig jaar naar hier ging verhuizen kon ik nog niet zoveel en hebben mijn vriendinnen en schoonzusters geholpen en ook mijn zus heeft onze kast ingeruimd,en ik had echt al dingen weggedaan ,maar hoe is dat he????ik koop toch elke keer weer wat!!!!!!Ik probeer toch een keer per 3 maanden te ruimen,gelukkig heb ik weer een nieuw goed doel,dan hoef ik me niet zo schuldig te voelen.Ik koop niet zo duur,vaak als het afgeprijst is,ik ben kleren ontzettend vlug zat ,Dick zegt gelukkig altijd ,je werkt er zelf voor.

Ik had naar de film van die kat gekeken ,op de waterbol,lekker met het water spelen.

Vanavond ben ik bij mijn dochter geweest ,ik ben op het brommertje gegaan heerlijk fris,maar we hebben samen wel een deken over onze benen gehad,net als vorig jaar in Amerika,ze heeft daar 2 jaar gewoond. We hebben heel lang allerlei foto,s uitgezocht en op facebook en hyve,s gezet,het lukt me gewoon niet ,ik ben zo weer vergeten hoe ik het doen moet,ik vind dat zo vreemd van mezelf.Het lijkt wel of mij n hoofd iets langzamer is gaan werken.Ik werk natuurlijk niet met een computer,OK een kasa is wel een soort maar heeft toch heel andere functies,dat gaat wel ,maar als er iets nieuws in is duurt het lang voor het er in zit.

Ik ben echt blij dat het weer is veranderd,ik vind het heel vervelend om te zeggen ,maar ik heb er echt last van ,zo duf en ook hoofdpijn en dan die slaap,nee ik verheug me al op mijn bedje straks

Krijg je ook rollenspellen met die Bedrijfshulpverlening?????Dat vind ik altijd wel gaaf…..Ik ben gek op verkleden en van dat soort dingetjes,dus je begrijpt,van die slachtoffers vind ik super,ik vind een documentaris van operaties,en andere gezondheidsonderwerpen ook leuk zelfs Bones een film over botten en onderzoek naar hoe iemand omgekomen is ,is ongeveer de enige film die ik op TV volg.Ik vind het wel grappig dat je van te voren gewaarschuwd wordt.Zouden ze meer met ons moeten doen

#87296 Reageer
    Anoniem
    Inactief

He Nel,

Je hebt nu ook een foto hier.

Nieuwe dingen leren. Het lukt me meestal wel maar wanneer ik ´het kunstje´ weer opnieuw wil uitvoeren, ben ik het vergeten. Dit had ik eerder nooit en ik ben bang dat dit toch ergens iets met het hartfalen te maken heeft.

#87297 Reageer
    Anoniem
    Inactief

Leuke foto Nell…ook hier last van dufheid en hoofdpijn hoor..door die warmte..
    en mijn INR van mijn bloed was weer te hoog gisteren…4,7 dus gisteravond maar 1 tabletje genomen ipv 3..en volgende week weer even prikken..

Ik kan gelukkig zeggen dat ik altijd een geheugen als een ijzeren pot heb..zit met twee mensen op de zaak die nogal dingen vergeet..vandaar..hihihi..krijg het ook geregeld naar mijn hoofd..maar wat ik wel kwijt ben af en toe zijn namen…of andere minder belangrijke dingen..zoals simpele woorden waar ik ineens niet op kan komen..whahhahahha…

mijn concentratie is wel wat minder dan voorheen..dat merk ik wel…maar dat laat ik maar gewoon gebeuren…maar soms…als ik inderdaad naar Bones of CSI en dat soort serie’s kijk dan ben ik ineens weer gefocust…

Ja..begreep via de Arbo deskundige hier dat sommige grote oefeningen van te voren moeten worden door gegeven aan mensen met bepaalde aandoeningen…sindsdien krijg ik een melding die ik uiteraard niet mag doorgeven aan mijn collega’s…

Volgens mij geen rollenspel…de lotusslachtoffers zijn geen bekende zover ik weet…en die verschanzen zich in het gebouw…voordat de melding van gevaar word gegeven…

Ik moet zeggen dat ik nix van haarlem kan zeggen..ben er geloof ik nooit geweest….niet dat ik weet…maar wie weet misschien toch eens een tripje waard…whahahhahha…

Nou meiden…ga zo weer opschieten…want het is weer een werkdag hier…even de dingen die gisteren zijn gekomen verwerken..ondanks mijn vrije dag heb ik wel aan de mail gezeten…hihihih..kan het niet laten he…

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 127)
Reageer op: Babbelhoekje
Je informatie: